Kirjoittaja Aihe: Nintendo Ds linuxilla  (Luettu 2912 kertaa)

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Nintendo Ds linuxilla
« : 02.11.06 - klo:22.20 »
DSLinux Onko joku laittanut Ds:säänsä linuxin? Voiko sitä käyttää vielä sen jälkeen normaalisti, eli pelata GBA:an ja DS:sän pelejä ja käyttää DS:sän Operaa?  ??? Aikas jännä tommonen Linux DS  :D
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Exitium

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1013
    • Profiili
Re: Nintendo Ds linuxilla
« Vastaus #1 : 05.11.06 - klo:22.34 »
Katsos mokomaa, kaikkea ne keksivät... Itse en omista DS, mutta voisin taivutella kaverit tarjoamaan omansa testikäyttöön... Todellakin hyödyllinen homma, jos toimii.

Itse en jaksanu lukea tarkemmin, mutta kuuluuko kyseiseen Linuxiin myös graafinen ulkoasu?
Welcome to my signature!

Please note that this signature is licensed under the General Public License. By embedding the signature, or parts of it, into your brain other than by mere aggregation, your brain becomes a combined, and therefore derived, work and thus must be licensed under the GPL too

hopeatikari

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Re: Nintendo Ds linuxilla
« Vastaus #2 : 06.11.06 - klo:10.20 »
varmaan ds:sä on sen verran poweria, että se jotain kevyttä graafistä liittymää pystyy käyttään. mitenköhän tuo kosketusnäyttö saadaan kääntymään linuksille, muuten navigointi voi olla hankalaa.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11440
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Re: Nintendo Ds linuxilla
« Vastaus #3 : 06.12.06 - klo:17.36 »
Voiko sitä käyttää vielä sen jälkeen normaalisti, eli pelata GBA:an ja DS:sän pelejä ja käyttää DS:sän Operaa?

Vastaan nyt omaan viestiini, mutta sain selville, ettäse ei varsinaisesti asenna DS:ssään mitään vaan laitteelle jolta sitä käytetään :) ja ne maksavat 80-100 + Passcard n. 20 + SD/CF muistikortti (muistikorttia ei kaikissa tarvita) :(

Katsos mokomaa, kaikkea ne keksivät... Itse en omista DS, mutta voisin taivutella kaverit tarjoamaan omansa testikäyttöön... Todellakin hyödyllinen homma, jos toimii.

En suosittele jos et omista DS:ssää, koska joutuisi varmaan kustantamaan lisälaitteet (kortin voi saada vaikka kamerasta) ;D

Lainaus
Itse en jaksanu lukea tarkemmin, mutta kuuluuko kyseiseen Linuxiin myös graafinen ulkoasu?

Jonkinlainen muunneltu X:sä ainakin.  :)

Lähde: DSLinux

Onko noissa: M3, Supercard ja G6 jotain RAM muistia, koska DS:ssä on vain 4 MB?  ???

Jos sitä olisi enemmän niin voisi selata kunnolla nettiä.  :D
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.