Kirjoittaja Aihe: Swiftfox ja Firefox 2.0  (Luettu 1687 kertaa)

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Swiftfox ja Firefox 2.0
« : 20.10.06 - klo:17.55 »
Mulla on Dapperin peruja toi Swiftfox yhä koneella. Mitenkäs ne on yhteensopivia tuon uudemman Firefoxin kanssa. Jos yhdessä olosta haittaa on niin kuinkas Switchfox poistetaan?
« Viimeksi muokattu: 20.10.06 - klo:19.49 kirjoittanut Jussi39 »
alkaa se kokemus karttua tästäkin

mikkohuo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 562
  • The Ubuntu Counter Project - user number #3339
    • Profiili
Re: Swiftfox ja Firefox 2.0
« Vastaus #1 : 21.10.06 - klo:10.12 »
Mulla on Dapperin peruja toi Swiftfox yhä koneella. Mitenkäs ne on yhteensopivia tuon uudemman Firefoxin kanssa. Jos yhdessä olosta haittaa on niin kuinkas Switchfox poistetaan?

Jos olet asentanut Swiftfoxin deb-paketin avulla, niin poistaminen onnistuu helposti poistamalla tuo paketti joko synapticilla tai komentorivillä apt-get:lla. Jos taas olet käyttänyt Swiftfoxin omaa installeria (huonompi vaihtoehto), niin Swiftfoxin sivuilta näyttäisi löytyvän myös uninstall-skripti (http://www.getswiftfox.com/installer.htm).

Jussi52

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 416
  • Lubuntu 18.04 ja android vehkeet
    • Profiili
Re: Swiftfox ja Firefox 2.0
« Vastaus #2 : 21.10.06 - klo:10.56 »
Olin asentanut sen deb-paketin avulla ja poistin sen nyt apt-get:lla. Nyt on Firefox 2.0 selaimena. Siinä on yksi sellainen juttu, että hae päivityksiä kohta ei ole jostain syystä käytössä. Eipä se nyt niin haittaa, jos ne mahdolliset päivitykset tulee muutoinkin.
alkaa se kokemus karttua tästäkin

mikkohuo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 562
  • The Ubuntu Counter Project - user number #3339
    • Profiili
Re: Swiftfox ja Firefox 2.0
« Vastaus #3 : 21.10.06 - klo:11.05 »
Ubuntun Firefoxissa automaattipäivitystoiminto on poistettu käytöstä, koska päivitykset tulevat Ubuntun oman pakettienhallinnan kautta. Siitä ei siis tarvitse olla huolissaan!