Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Harmi, ei toimi vielä Operan kanssa. Muuten varsin mainio uutinen, mutta toivottavasti saavat Opera-yhteensopivaksi mahdollisimman pian.
Known Issues--Linux--The plugin does not currently work in Opera browsers. We are working with Opera on this issue.
Itselläni YouTuben videoita katsellessa ääni jumittaa ja jää pyörimään. Samalla kuvakin pysähtyy. Ongelma ratkeaa sulkemalla tabin mutta tämä on silti kovin ärsyttävä bugi. Kenelläkään muulla vastaavaa?
Lainaus käyttäjältä: janne - 20.10.06 - klo:12.23on kyllä aika mielenkiintoinen juttu jos LTSP on riippuvainen esd:stä (jonka itse soisin kuolleen jo aikoja sitten).Se on todettu myös LTSP:n taholta, mutta parempaakaan ei vielä ole tarjolla:http://wiki.ltsp.org/twiki/bin/view/Ltsp/Sound#Which_sound_server_should_I_choo
on kyllä aika mielenkiintoinen juttu jos LTSP on riippuvainen esd:stä (jonka itse soisin kuolleen jo aikoja sitten).
linkki
Jos LTSP-systeemissä kuva riittää, niin Flash 9 on käytettävissä. Jos halutaan myös ääni mukaan, pitää käyttää Flash 7:ää.
Hienoa Adobe! Seuraavaksi Photoshop. No joo... tohon mä en usko itsekään.