Ubuntu 26.04 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutValmistajien tukemat Ubuntu-tietokoneet: kannettavatietokone.fi uudet ja käytetyt sekä Lenovo-verkkokauppa
Ajattelimpa kysyä täältä neuvoa. Minulla on nettisivut kapsi.fi palvelussa. Viimeksi olen muokannut omia sivuja n. 6 vuotta sitten, joten on päässyt unohtumaan miten homma toimii. Voisiko joku kertoa miten helpoiten voisin muokata sivujani. Yritin jo etsiä ohjeita kapsi.fi sivustolta, mutta en löytänyt oikein hyvää ohjetta.
Helpoiten:- Otat käyttöön AI agentit ja opetat sille miten se pääsee käsiksi kyseisiin sivuihin pavelimella.- Sen jälkeen kerrot sille mitä muutoksia haluat sivuihin
Lainaus käyttäjältä: _Pete_ - 02.10.26 - klo:09.51Helpoiten:- Otat käyttöön AI agentit ja opetat sille miten se pääsee käsiksi kyseisiin sivuihin pavelimella.- Sen jälkeen kerrot sille mitä muutoksia haluat sivuihinKiitos vastauksesta! Mutta en haluaisi tähän nyt sotkea sähköaivoa. Joten edelleen kysyn miten voisin itse muokata sivujani kapsi.fi palvelussa.
ssh epiphone@lakka.kapsi.fi
Se onnistuneen ihan tiedostoselaimen avulla.sftp://lakka.kapsi.fi(toi on vähän lonkalta heitetty.)Päätteellä pääsee käsiksi sivustoon...Koodia: [Valitse]ssh epiphone@lakka.kapsi.fipdw:llä saat selville hakemistopolun, johon suunnistaa serverissä.exit-tietenkin lopettaa ssh-loginin ko. päätteessä.
pdw:llä saat selville hakemistopolun, johon suunnistaa serverissä.
pwd
Itselläni on Kubuntu, joten en aivan varmaksi pysty toimiiko Ubuntun selain samalla tavalla.Avaan tiedostoselaimen ja painan CTRL+LKirjoitan siihen sftp://lakka.kapsi.fi -> Enter -> Annan käyttäjätunnukseni ja sen jälkeen pääsenkin omaan lakka.kapsi.fi-hakemistooni. Siitä valitsen sites, jonka jälkeen sivustosi osoite ja siitä www ja sieltä pitäisi löytyä nettisivusto palvelimelta.