Kirjoittaja Aihe: Thunderbird ei näytä viestejä IMAP-palvelimelta [Ratkaistu]  (Luettu 113 kertaa)

AimoE

• Käyttäjä
    • Profiili
Olen hankkinut näppäimistön, jota voin käyttää kummankin läppärini kanssa. Hiiret ovat erilliset. Nyt minulle on jo kaksi kertaa käynyt niin, että avaan toisella koneella sähköpostin, joka on vielä IMAP-palvelimella, ja siirryn sitten kirjoittamaan jotain toisella koneella – tai ainakin luulen niin; olenkin kirjoittanut ensimmäisen koneen Thunderbird-ikkunaan. Kauhukseni huomaan, että se tärkeä sähköposti, jonka oli juuri avannut ja jonka kohdalla kohdistin oli, on kadonnut. Ensimmäisellä kerralla sain lähettäjän lähettämään postin uudelleen. Tänään kadotin koko ketjun. Selaimella löydän viestit palvelimelta, joten varmuuden vuoksi tallensin alikansion kaikki viestit zip-tiedostoon.

Ongelma on saada palvelimella olevat viestit taas näkymään Thunderbirdissä. Kun talletan zipistä avaamani viestin kopion kyseiseen alikansioon TB:n avulla, kopio näkyy selaimessa, mutta TB ei näytä edes kopiota.

En tiedä mikä näppäin ne hävitti näkyvistä, enkä tiedä mitä googlettaisin.
« Viimeksi muokattu: 02.08.26 - klo:18.04 kirjoittanut AimoE »

AimoE

• Käyttäjä
    • Profiili
Löysin:

Avaa alikansion ominaisuudet, ja täppää "Korjaa kansio".
Tämä korjaa kansion indeksin (msf).