Kirjoittaja Aihe: Ubuntu Suomen keskustelualueet ei hyväksynyt kirjautumistani  (Luettu 458 kertaa)

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Ubuntu Suomen keskustelualueet ei hyväksynyt kirjautumistani Ubuntussa, vaikka olen käyttänyt samaa tunnusnimeä jo parikymmentä vuotta. Onkohan läppärissäni jotain vikaa, sillä se tyrkytti minulle koko ajan venäjänkielisiä kirjaimia, joita käytän nykyään lähinnä etsiessäni tietoa netistä. Sitäkin harvemmin.

Joka tapauksessa pääsin lopulta sisään. Asiani ei ollut ihmeellinen, silllä halusin vain testata, että Ubuntu toimii kunnolla, koska se välillä syöttiä vääriä kirjaimia. Täytyy seurailla ja kirjautua viellä huomenna, ehkä tänäänkin, jos tarvetta on

JaniAlander

• Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
Oliskohan kirjainasetukset syynä. Jos salasana tulee väärin niin eipä foorumi luonnollisesti kyllä hyväksy.
Core i5-9400F 2.9ghz 32GB Ram, Nvidia RTX2060, Ghostbsd 15.0-RELEASE-p5, Windows 11 Pro 64-bit , Joku ties mikä Lenovo, Ubuntu-Mate 24.04 64-bit.
Lenovo T60 Core2Duo 2GB Ram Ati Mobility Radeon 128 MB Ubuntu Mate 16.04-64bit
Commodore Amiga 500 1MB Ram.

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Olen käyttänyt monessa laitteessa Ubuntua ja se on varmaankin sekoittanut salasanat. Windows toimii minulla tässä läppärissä, joten käytän sitä, kunnes ongelmani selviää. Sitten, kun minulla on aikaa asennan kaikki uudelleen, jos vielä osaan.

Kiitos avusta, vaikka ongelmani ei täll' kertaa selvinnyt minulle.

JaniAlander

• Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
Ubuntu ei sotke salasanoja sen enempää kuin Windowskaan, mutta salasanojen siirtyminen riippuu siitä mitä selainta käytät ja onko vaikka synkronointi käytössä. Mulla on kahdessa koneessa ja kolmessa käyttöjärjestelmässä ihan samat tunnukset jaettuna ja synkronoituna. Ubuntu, Windows ja GhostBSD.
Core i5-9400F 2.9ghz 32GB Ram, Nvidia RTX2060, Ghostbsd 15.0-RELEASE-p5, Windows 11 Pro 64-bit , Joku ties mikä Lenovo, Ubuntu-Mate 24.04 64-bit.
Lenovo T60 Core2Duo 2GB Ram Ati Mobility Radeon 128 MB Ubuntu Mate 16.04-64bit
Commodore Amiga 500 1MB Ram.