Hei,
Mint päivittyi vaivattomasti versioon 22.3, ja hyvältä näyttää. Kahden toiminnon asettaminen on kuitenkin piilotettu niin perusteellisesti etten vaan keksi missä ne ovat. Miten voin lisätä (tai vähentää) virtuaalityöpöytien määrää? Ja miten saan vasempaan yläkulmaan 'näytä avoimet ohjelmat' toiminnon?