Kirjoittaja Aihe: Googlen gmail-sähköposti ei toimi kunnolla  (Luettu 109 kertaa)

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Googlen gmail-sähköposti ei toimi kunnolla
« : 30.12.25 - klo:15.09 »
Gmail ei toimi kunnolla. Olen vaihtanut salasanan useampaan kertaan, mutta hetken päästä sekään ei ole auttanut. Kävin muuttamassa Googlessa gmail osoitteeni salasanan tililtäni, ei auttanut. Vaadittiin uusi salasana. Ny olen ymmälläni.
Windows sekosi täysin ja olenkin jälleen Ubuntussa, joka tosin on mielestäni huomattavasti mukavampi käyttöjärjestelmä kuin Windows, jota olen valitettavasti joutunut käyttämään, koska kaikki ohjelmani eivät toimi Ubuntusssa.

Kysymykseni on siis, miten saisin Googleen toimivan salasanan, niin ettei sitä tarvitsisi jatkuvasti vaihtaa?

Muokkaus (Tomin): Poistettu tilin sähköpostiosoite aiheen kannalta tarpeettomana spämmiviestien vähentämiseksi.
« Viimeksi muokattu: 30.12.25 - klo:20.04 kirjoittanut Tomin »

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Googlen gmail-sähköposti ei toimi kunnolla
« Vastaus #1 : 30.12.25 - klo:16.03 »
Onko Googlella joku rajoitus yrityskertojen suhteen? Olen joutunut Googlessa tai paremminkin gmailissa vaihtamaan salasanaani moneen kertaan, vaikka omasta mielestäni siihen ei ole ollut syytä. Minun oli tarkoiitus työskennellä tekstini kanssa, mutta nyt olen vain yrittänyt saada Googlen toimimaan. Ajattelin että jos saisin Ubuntun toimimaan, niin voisin jatkaa työtäni, mutta tarvitsen kuitenkin käyttää sähköpostiani.

Tomin

• Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Googlen gmail-sähköposti ei toimi kunnolla
« Vastaus #2 : 30.12.25 - klo:20.02 »
Miten yrität kirjautua Gmailiin? Käytätkö nettiselainta (Firefox, Chrome tai muu) vai sähköpostiohjelmaa (esim. Thunderbird)?

En usko, että on tarvetta lisätä viestiin tuota sähköpostiosoitetta. Se ainoastaan vetää puoleensa spämmereitä.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.