Kirjoittaja Aihe: Ubuntu, Windows ja Dropbox  (Luettu 482 kertaa)

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Ubuntu, Windows ja Dropbox
« : 07.10.25 - klo:16.20 »
Aloitin uuden aiheen Ubuntu-Windows ongelmani kanssa, sillä olen ymmälläni. Kun avaan Windowsissa tiedostoselaimella kansion Documents, niin se avautuu dropbox/ documents ja sen kansiosta alikansiot/Documents jne.

Eli periaatteessa koneessani olevat windows-kansiot. Minulla on kylläkin Dropbox, mutta en enää muista edes sen uusinta salasanaa. Se on suuri ongelma, sillä salasanatiedostoni on täynnä eri ohjelmien salasanoja, joita en ole päivittänyt vaan tehnyt uusia salasanoja. Ymmärrän, että ongelma on korjjattava. Ubuntussa näen windows-levyllä olevat tiedostoni dropboxin alikansioiden kautta. Vanhan ubuntu-käyttäjänä olen huolestunut tilanteesta. MInulla on kyllä dropbox ilmainen tili, mutta en ole enää varma sen salasanasta. Windowsin tiedostoselain ei kyselly dropboxin salasanaa näyttäessään sen alikansioissa olevia tiedostojani.

Olisin hyvin kiitollinen, jos joku osaisi avata tämän mielestäni mystisen tilanteen koneellani. Jos pitää kokeilla jotain Ubuntussa, voin käynnistää koneeni uudelleen ja valita Ubuntun.