Hyviä vastauksia tullut.
Kamara -nimimerkkiä voin suositella empiirisen kaupankäynti-kokemuksen pohjalta, jos olet samalta paikkakunnalta kuin hän.
Mistäpäin olet? Voin järjestää johonkin pisteeseen saakka Turussa lähiopetusta/etänäkin osittain.
Referenssejäni Linuxiin liittyen:
- Turun AMK -käyttöjärjestelmät -kurssi "4 - kiitettävä". (Ainoa muodollinen pätevyysreferenssini esittää Linuxiin liittyen)
- Linux Mint turvallinen käyttö peruskäyttäjälle opas -vapaaehtoinen kirjoittaja joitain oppaan projektin kanssa sovituista aiheista.
- Itsekin vuosien mittaan tällä kakkosläppärilläni Linux Mint natiivina OS:nä, niin käytännön ongelmien kautta tullut tietotaitoa kertymään matkan varrella.
Mitä tarjoaisin:
- Koulutukseen, kasvatukseen ja oppiin liittyen myös teoreettista ja humaania pohjaa kasvatustieteen kirjanoppineisuuden muodossa.
- Otan yksilöllisesti huomioon oppilaani kokonaisvaltaisesti.
- En etene minkään yksittäisen teoksen varassa, vaan jos tarjoan jotain esitystä, se on oheislukemistona.
- Omaa oppimateriaalia tuotan.
- englannin kieli ja erityisesti tekniikka/liiketalous -kiitettävällä tasolla nykyisin päälle 40 vuotta eläneenä.
Muuta plussaa:
- Itsekin olin vielä lukioaikana samassa tilanteessa, missä itse olet nyt, arvon "Olli-Veikkio".
Conclusion:
Riippuen paikkakunnastasi, voidaan viettää intensiiviviikonloppu Turussa tai muutama, käteismaksu tai tilisiirto pankkitililleni, kun "kurssit" on päättyneet. Pistä yksityisviestiä, jos olet kiinnostunut.
On totta, että suomen kielelläkin on paljonkin hyvää ohjeistusta/materiaalia saatavilla, ja tosiaan nuo johtavat käännöstyökalut verkossa ja ihan jees, mutta samalla oppii englannin kieltä mukavasti myös noissa käännöksiä lukiessa, vaikka ne oli ainakin jokin aika takaperin aika kankeita joidenkin aihealueiden osalta.
Lisäksi on tullut tällä palstalla selväksi, mitä olen ottanut osaa tekniikan sanaston käännöksiin, niin suomen kielelle ei ole vakiintuneita termejä aivan jokaiselle tietotekniikan sanalle, tai ne on "varastettu" suoraan englannin kielestä yleensä.