Kirjoittaja Aihe: Microsoft ei jälleen anna kirjautua onedriveen tiedostoselaimella  (Luettu 694 kertaa)

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Microsoft ei jälleen anna kirjautua outlook-tilini kautta onedriveen tiedostoselaimella. En todellakaan ymmärrä miksi, sillä vielä eilen kaikki toimi normaalisti. Kyllä minä ymmärrän, että se on ehkä varotoimenpide hakkereita vastaan, mutta todella kiusallista. En enää tiedä, mitä minun pitäisi tehdä?

epiphone

• Käyttäjä
    • Profiili
Antaako se mitään virhe viestiä tai vastaavaa?
Kahvi on väkevin juomani

Pontus12

• Käyttäjä
    • Profiili
Jep. Se väitti jälleen, että minulla ei ole oikeutta tallentaa sinne. Ensin se ei antanut tallentaa verkkoselaimenkaan kautta, mutta mutta hyväksyi sentään sen lopulta ja tein varmuuskopion verkkoon. Kyllä se on hankalaa, kun käyttöjärjestelmät taistelevat sekä keskenään ja ehkä hackereita peläten.

nm

• Käyttäjä
    • Profiili
Oletko tehnyt tämän aiemmin neuvomani toimenpiteen, jossa päivitetään libmsgraph-paketti korjattuun versioon:

Joka tapauksessa yrittäessäni kopioida One Drivesta tiedostoselaimella (Selain on Gnomen "Tiedostot") omaan koneeseeni tulee viesti:
HTTP-virhe: Unauthorized.

Tuolla virheilmoituksella löytyy bugi (ja aiempi toinen raportti), jossa järjestelmä menettää yhteyden Microsoftin rajapintaan, eikä pysty muodostamaan sitä uudelleen. Vika on korjattu Ubuntu 24.10:ssä, mutta ilmeisesti ei vielä 24.04:ssä. Voit kokeilla asentaa rajapintakirjaston korjatun version:

Koodia: [Valitse]
wget http://se.archive.ubuntu.com/ubuntu/pool/main/m/msgraph/libmsgraph-0-1_0.2.3-1_amd64.deb
Koodia: [Valitse]
sudo dpkg -i libmsgraph-0-1_0.2.3-1_amd64.deb

tapion

• Käyttäjä
    • Profiili
Microsoft ei jälleen anna kirjautua outlook-tilini kautta onedriveen tiedostoselaimella. En todellakaan ymmärrä miksi, sillä vielä eilen kaikki toimi normaalisti. Kyllä minä ymmärrän, että se on ehkä varotoimenpide hakkereita vastaan, mutta todella kiusallista. En enää tiedä, mitä minun pitäisi tehdä?

Eilen oli Microsoftilla maailmanlaajuinen häiriö yhteyksissä.
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.