Kirjoittaja Aihe: Ubuntu 23.10 hyytyy ja samoin Windows tai toimivat vain puolella teho(RATKAISTU)  (Luettu 364 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2430
    • Profiili
Ubuntu 23.10 hyytyy ja samoin Windows tai toimivat vain puolella teholla. Thunderbird alkoi ensimmäiseksi temppuilla ja sen jälkeen Ubuntu muutenkin. Thunderbird ei toiminut oikein Windowsissakaan. Välilinulta hukkui yksi tärkeä osoite, jonka panin Thunderbirdiin. En tiedä enää, mitä pitäisi tehdä ja juuri nyt olisin todella tarvinnut tietokonettani moneenkin asiaan.

Alan epäillä myös itse konettani. Onko se saanut virustartunnan? Vai onko se yksinkertaisesti vanhuuttaan väsähtänyt, vaikkakin vanhemmat koneeni toimivan edelleen. Ongelmat mielestäni alkoivat kuitenkin Thunderbirdistä.
« Viimeksi muokattu: 17.05.24 - klo:11.05 kirjoittanut Pontus12 »

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16292
    • Profiili
Millaisia oireita hyytymiseen täsmälleen liittyy, jos Thunderbird jätetään huomioimatta?

pkill

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 88
    • Profiili
Jos prossun jäähdytys ei toimi kunnolla, niin se voi tiputtaa tehoja alaspäin mikä näkyy hidasteluna.

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2430
    • Profiili
Olen näköjään hermoillessani avannut kaksi keskustelua tästä aiheesta. Vastasin ensimäiseen aloittamaani "Thundebird ei toimi Ubuntussa eikä Windowsissa." Olen pahoillani, että tein hermoillessani niin. Merkitsen tämän aiheen ratkaistuksi.