Varmaan joku GTA SA, IV, V, niin ei tekeminen ihan heti lopu kesken. Modaustyökalut lataa vielä kylkeen, niin voi jatkokehitellä peliä.
Tetrikseen ym. yksitoikkoiseen peliin kyllästyy kyllä jo muutamassa päivässä.
Oma suosikki Grand Theft Autosta on edelleen se aivan ensimmäinen ykkönen, ja sitten muistan ostaneeni niitä lisäosia mikä Britannia 60's 69 ainakin. Siinä määrin olen vanha pieru myös PC-pelien suhteen, pelaanhan nostalgian kaiholla vielä 1980-luvun alkuperäistä Lesiure Suita Larrya, missä on se komentojen antoparsesi hyvin suppealla avainsana-verbi termistöllä.
ihmiseksi kasvun myötä, ja tietoisuuden kasvettua aikuisen mittoihin ja kuitnekin jonkinasteista korkeakoulutusta on tekniinkin saralta ja olen janoinen ottamaan selvää asioista, niin Tetris varmaan jakautuu mielipiteitä riippuen omasta elämänhistoriasta, miten lähestyy siihen ratkaisuun, jolla yrittää selvittää tiensä mahdollisimman pitkälle tai tavoitella omaa lines/score -oma ennätystä tai mudien ennätyksiä, mitä netistä löytyy kyllä haastett tarjoavia yhteisöjä kyllä, joissa jopa yksinäisen suden/erakon tietokoneen määrittelemä aika pitkälle tämä elämä kaikkineen ollut, niin myös vertaistovereita löytyy ja jopa voi käydä keskustelua aiheesta Tetris esim.
Mitä olen selaillut noita lontoon kielisiä Tetris-palstoja, niin joitain vuosia sitten on kuihtuneet niissäkin se keskustelu enimmäkseen, Viimeisin Tetris-variaatio ja osittain myös Tetris Holding Companyn lisenssin alla Tetris peli yhdistettynä, innostuin Nintendo Switch Litellä pelamaan tuota Puyo Puyota, mikä sekään uusi peli, Nintnedolle Sonyn yhteistyön alettua julkistuna tuo ei niin järin vanha 2 Deluxe Edition pelimoduuli, ostin ne molemmat täksi jouluksi, niin järkevin lähde lienee
https://puyonexus.com/ -ainakin tuon avoimen wiki-tietosanakirjayhteisön osalta tuohon ratkaisualgoritmeihin liittyen, mitä tulee "Patterns, combo, strategy" -avainsanatermistöön.
Kai sitten olen jo monen mielestä aikani elänyt "vanha" ikäkriisissä ikäloppu kaikkeen ja en tiedä, kuuluuko luontaisesti ihmisen perimädataan ohjelmoituna, että jossain iässä alkaa mieluiten turvauumaan "Totuttuun vanhaan turvallisena" -pitämiin asioihin enemmän, kuin liian nuoren ottmaan yltiöpäisiä harppauksia ymmärtämättä mitään sen ihmeemmin, mihin on takertumassa.