Kirjoittaja Aihe: Instagram sulki tilini, kun kirjaudun sisään Ubuntulla netin kautta  (Luettu 1607 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili

Instagram sulki tilini, kun kirjaudun sisään Ubuntulla netin kautta. Sain tällaisen viestin:

"Kun tilillesi kirjaudutaan laitteelta tai verkkoselaimesta, jota emme tunnista, rajoitamme tiettyjen turvallisuus- ja tiliasetusten käyttöoikeutta muutaman päivän ajaksi suojataksemme tiliäsi.
Asetusten käyttöoikeutta rajoitetaan vain väliaikaisesti, kun käytät laitetta, jota emme tunnista. Jos haluat tänä aikana muokata kyseisiä asetuksia, voit tehdä sen kirjautumalla tilillesi laitteelta tai verkkoselaimesta, jonka kautta käytät Instagramia säännöllisesti.
Lue lisää tilin suojauksen parantamisesta."

Olen käyttänyt erittäin harvoin instagramia ja viimeksi halusin vain katsoa, onko minua kyselty. Ohjelma ei ole minulle mitenkään välttämätön. Tosin jotkut sukulaiseni ja tuttavani käyttävät sitä ja tein siksi itselleni tilin. Hämmästyin vain tuota viestiä! Koskeeko se vain Ubuntua vai myös windows-koneitani, jos haluan kirjautua sinne? Ei tunnu kovin houkuttelevalta käyttää koko ohjelmaa. Ystäväni ja tuttavanikin saavat kyllä yhteyden minuun, jos haluavat. Mutta jos se koskee nimenomaan Ubuntua, loukaannun sen puolesta, enkä missään nimessä käytä Instagaramia.

qwertyy

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5676
    • Profiili
Olisiko kyseessä kuitenkin "liian tiuhaan" kirjautuminen useilta uusilta laitteilta? Itse olen kyllä muistaakseni sinne kirjautunut Mac:llä, Windowsilla ja Linuxilla?? Tosin kyllä harvoin kun se sivusto tuntuu olevan tietokoneella muutenkin hyvin alkeellinen.

Jtkone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 879
    • Profiili
Niin tiliäsi ei ole suljettu.
Joskus kannattaa lukea mitä yritetään kertoa  ;)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Tuo ei paljoa auta, koska olen käyttänyt vain muutamia kertoja Instagaramia ennen kuin se sulki minut pois. Sinänsä en menetä siinä paljon mitään, koska käytän muutenkin melko vähän somepalveluja ja luulen, että Facebook ja Linkedin riittävät minulle. Esitin kysymykseni vain siksi, että sulkemiseni pois tuntui kummalliselta.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16252
    • Profiili
Tuo ei paljoa auta, koska olen käyttänyt vain muutamia kertoja Instagaramia ennen kuin se sulki minut pois. Sinänsä en menetä siinä paljon mitään, koska käytän muutenkin melko vähän somepalveluja ja luulen, että Facebook ja Linkedin riittävät minulle. Esitin kysymykseni vain siksi, että sulkemiseni pois tuntui kummalliselta.

Lue Instagramin viesti uudelleen. Tiliä ei ole suljettu.