Otsikon aiheeseen vastaten, niin:
Se EI todellakaan ole laaduntae. Kuitu puolella asiat vaikuttaa olevan vieläkin huonommin, koska päivityksiä sysätään kuitutalouksien harteille.
Omaa kokemusta: 2015 tuli kuitu ja sen muka joka buginen matolaatikko, jonka vaihdoin omatoimisesti "uudempaan" koska firmis ON uudempi. OK. Bugit kyllä pääpiirteissään katos suureltaosin.
Mutta asia mikä tässä hommassa ihmetytti oli se, että operaattorin sivulla luki, että hae päivitykset valmistajalta. OK. Sinne siis => Yllätys: valmistajan sivulla lukee, että pyydä päivitykset operaattorilta.
Toimiiko? -Ei.
Seuraavaksi puhelua ko. operaattorii ja siellä vaa leviteltii isosti käsiä, että ompa omituista.
Lopputulos: ostin uudemman purkin - jossa on uudempi firmis.
Nyt sama homma - firmis vuodelta jtn 2018.... varmaa tarttis tehrä joitain, mutta samaa purkkia myydään edelleen SAMALLA firmiksellä. Täytynee vaihtaa merkkiä kun homma ei toimi.