Vielä tuosta DVD-levyn polttoprosessista Autoriziointeineen...
Mitä kannattaa omat kotivideot ensin luoda boottaava -cd.iso, vaikka olisi dekoodannunt omat kotivideot ensin humalassa, mitä itselläni videoeditointi/ ja erityisesti äänen audion jälkityöskentelyyn keskityn selvemmällä korvalla,
mkisofs -dvd-video -o dvdimage.iso dvd/
Ja sitten polttaa levykuvan normaalisti, itse tykkään kokemukseni mukaan Xburnilla, mitä .FLAC olen pari demo/promo-CD:täni omaa materiaalia pistänyt täällä ihan fyysisiä kopioita ihan alle 3, eli kolmonen onkin kakkonen.
Brasero varmaan ja polttaa samalla tavalla sen levykuvan tyhjälle blank DVD+R Maxell 4.7GB levyt parhaita, mitä itse ostin Länsikeskuksen Citymarket -60% Discount, mitä Samsung Standalone Blu Ray 3d -soittimeni on noin 10 vuotta vanha vähän yli 10 vuotta vanha, siihen ei enää ole firmispäivitystä ollut saatavilla enää pitkään aikaan, niin video Autohizing IT My Way, eli Julkaisun omista kotivideoista saa poltettua myös XBurnilla.
Varmaan tuossa Braserossa on ja siinä saa tuo -dvd-video, en tiedä onko siinä joku totssa kytkimessä, että saa paremmin standalone -soittimiin sovitettua.
Mitä aiemmin täällä olen tainnut kertoa, että parempi kaikki kodinkoneet keskittää Saman firman käsittelyyn, mitä pitää olla vain yksi nettitili sitten yhteen firmaan, niin Samsungin toi BR-3d-videosoittimenikin on verrattavissa VHS-nauhuriin joskus ko ne tuli markkinoille, mut se toistaa CD-R,DVD+/- -R/RW/MP3/DivX/ja nykyisin .H264 tietyin fixausin, mutta ei BR-R.
Mitä noi tyhjät BR-R -meidat vielä aika suolaisen hintaisia, ei noi polttavat Blu-Ray -ulkoiset asemat enää päälle satasella jo saa jonkinlaisen, ei se rauta siinä maksa mitään, mutta ne tyhjät tallennusmediat on mun kukkarolle tällä hetkellä aika suolaisen hintaisia vielä suhteessa DVD+R on mun kokemuksen mukaan, jollen tarvitse +RW, niin niitäkin on, mutta Audio CD on paras 80-minuutin CD-R Maxell levyt parhaita, missä on se CD-kotelot mukana joka levyssä, niin sitten saa tulostettua tuolla Samsungin mustvalkolaserillani CD-Desing -Coverbooklaout oikealla tavalla, ja CD:n front-end -printtiin en ole keskittynyt, mitä se ei ole tärkeä, pääasia, mitä sisältöä levyssä on, mitä biisejä.
Pelkästään omia kotivideoita, ja noi pari promo/demo -CD:tä fyysistä siltä kokemuspohjalta.
Conclusion:
- .FLAC on suositeltava äänirippauksen osalta, maksimilaatu (quiality less)
- Omat kotivideot tuolla kytkinvalikoiman mkisofs -komennolla, johan julkaisu pelaa 1:1:een jopa Maxell DVD+R 4-7GB:n tallennusmedialla Samsungin jopa vähän päälle 10 vuotta videosoittimessa, niin voi katsoa nykytelkkarissa maksimiteholla!