Jos tässä nyt vastaajalla tarkoitetaan minua niin en voi kuin todeta, että ei pitäis valvoa noin myöhään (Tänään kello 00:12:59) kun pukkaa tuota oletusta ja luuloa vailla tietoa!
no, siitä minulla ei ole kuin sinun sanasi ja toistaiseksi en aseta sille paljoakaan painoarvoa.
Ja jos te avoimen lähdekoodin vääntäjät olette niin mustasukkaisia omista projekteistanne (siis ubuntusta), että tänne ei voi edes laittaa linkkiä johonkin toiseen projektiin niin ylläpito voi poistaa minun nikin täältä kaiken varalta ettei synny lisää "ongelmia"!
mutta tämä vuodatus kyllä kulostaa yhä enemmän silti mitä tuossa epäilinkin.
ensinnäkin... olet toki oikeassa siinä, että tämä on ubuntufoorumi, mutta oletuksesi siitä, että täällä ei saisi kertoa linkkiä johonkin toiseen projektiin on väärä. tosin useinkin on tapana, että 1) linkki liitty käsiteltävää aiheeseen (mitä sinun mainospuheesi ei tehnyt) ja 2) linkitetään johonkin edes etäisesti ubuntun käyttöön liittyvään (ubuntu itsekin koostuu lukuisista projekteista).
toki tuo viestisi voitaisiin lukea ryhmään 2 ymäpäristönä jota voi ajaa ubuntussa. ensimmäinen viesti vaan puhkui sellaista "oman tuotteen markkinointi"-tyyppistä intoa aivan väärässä paikassa. mainosviestisi ei millään tavalla vastannut alkup. ketjun kysymykseen "Löytyykö Ubuntulle ilmaisia esim. java-ohjelmankehitysympäristöjä?" ja siksi se erotettiin omaksi mainosketjukseen.
[edit]ja mainittakoon nyt vielä samassa yhteydessä, että joomla-sivuilla oleva ohje
LAMP:n ja Joomla! julkaisujärjestelmän asennus Ubuntu Dapperiin sisältää aivan käsittämättömän huonoja neuvoja oikeuksien hallinnan ja tietoturvan kannalta ja aivan vilpittömästi toivon, ettei kukaan oikeasti noudata niitä.