Kirjoittaja Aihe: Avast estää joka kerta VPN:n  (Luettu 844 kertaa)

Jenkins85

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Avast estää joka kerta VPN:n
« : 13.12.22 - klo:11.56 »
Tervehdys kaikille, olen uusi jäsen tällä foorumilla. Vaihdoin äskettäin järjestelmän Ubuntuun ja asensin myös Avastin. Mutta ensin ei ollut ongelmaa, nyt kohtaan vakavan ongelman. En aktivoinut VPN:ää järjestelmässäni. Joka kerta, kun Avast estää VPN: n. Yleensä käytin Proton VPN:ää. en ymmärrä mikä voisi olla ongelmana. Liittyykö ongelma käyttöjärjestelmään tai Avastiin. Auttakaa

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4171
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Vs: Avast estää joka kerta VPN:n
« Vastaus #1 : 13.12.22 - klo:13.14 »
Tervehdys kaikille, olen uusi jäsen tällä foorumilla. Vaihdoin äskettäin järjestelmän Ubuntuun ja asensin myös Avastin. Mutta ensin ei ollut ongelmaa, nyt kohtaan vakavan ongelman. En aktivoinut VPN:ää järjestelmässäni. Joka kerta, kun Avast estää VPN: n. Yleensä käytin Proton VPN:ää. en ymmärrä mikä voisi olla ongelmana. Liittyykö ongelma käyttöjärjestelmään tai Avastiin. Auttakaa
Tervetuloa foorumille ja Linuxin vapaaseen ja ihmeelliseen maailmaan. :)

En ole edes tiennyt että Avastin saa Linuxiin.

Voit huoletta poistaa Avastin, Linuxissa ei virukset juhli.

Ainoa syy sen asentamiseen on se että jos lähetät
tai siirrät tiedostoja Windowsiin niin silloin siitä voi olla iloa.
Tuokin syy on huono/turha koska kaikissa Windowseissa on virustorjunta.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

Jenkins85

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Avast estää joka kerta VPN:n
« Vastaus #2 : 14.12.22 - klo:11.01 »
Tervehdys kaikille, olen uusi jäsen tällä foorumilla. Vaihdoin äskettäin järjestelmän Ubuntuun ja asensin myös Avastin. Mutta ensin ei ollut ongelmaa, nyt kohtaan vakavan ongelman. En aktivoinut VPN:ää järjestelmässäni. Joka kerta, kun Avast estää VPN: n. Yleensä käytin Proton VPN:ää. en ymmärrä mikä voisi olla ongelmana. Liittyykö ongelma käyttöjärjestelmään tai Avastiin. Auttakaa
Tervetuloa foorumille ja Linuxin vapaaseen ja ihmeelliseen maailmaan. :)

En ole edes tiennyt että Avastin saa Linuxiin.

Voit huoletta poistaa Avastin, Linuxissa ei virukset juhli.

Ainoa syy sen asentamiseen on se että jos lähetät
tai siirrät tiedostoja Windowsiin niin silloin siitä voi olla iloa.
Tuokin syy on huono/turha koska kaikissa Windowseissa on virustorjunta.

Se on totta, mutta turvallisuussyistä asensin tämän. Koska useimmat online-tapahtumat teen tietokoneeltani. Joka tapauksessa olen ratkaissut ongelman poistamalla SSL-portin valvonnan käytöstä tämän oppaan avulla, jota en tiennyt tästä menetelmästä. Joka tapauksessa menetelmän soveltamisen jälkeen otin protoni-VPN:n käyttöön, eikä minulla ollut enää mitään ongelmia.