Firefoxissa on jono johon voi tallentaa sen alla olevasta listalta videoita ja sen jonon voi tallentaa myöhempää katselua varten.
Itse suljen firefoxin "killall firefox" päivityksen ajaksi jos siellä on listalla youtubessa useampi video.
Taisi olla edellisessä päivityksessä vain firefox ja sen liitännäisiä.kun minulla ei ole varsinaisia välilehtiä vaan firefoxissa on youtube auki ja siinä on useimmiten 10 kanavan/videon jono, tosin sen jonon voisi tallentaa mutta muistaapa tuo kun seuraavan kerran käynnistyy valittaa ettei firefoxia sammutettu oikein ja tarjoaa edellisen näkymän palautusta jonka hyväksyn.
Vaikuttaako tuo jono johon lisään videoita niiden päällä olevasta "nuoli-sämpylästa"? Katsotut videot poistan jonosta... ja ne mainokset, niitä tulee vain alussa kun youtuben avaa mutta ei jatkossa jonossa toistetuissa videoissa?
Edit. Minulla on muokattu joku asetus jolloin firefox tallentaa vain 15 min välein tilansa kun jossain mainittiin että firefox olisi levytilan suurkäyttäjä, eli jos avaan firefoxin ja vanhan session se muistaa 1-15 min sitten sammutuksesta videon/tilan