Saitko nyt kuitenkin cp:llä (tai muuten kopioimalla) tiedostot talteen?
$ ls -l
yhteensä 52
drwxr-xr-x 2 root root 4096 syys 22 08:53 DATALOG
-rwxr-xr-x 1 root root 4 syys 22 08:53 Identification.crc
-rwxr-xr-x 1 root root 773 syys 22 08:53 Identification.json
-rwxr-xr-x 1 root root 16384 syys 22 08:53 journal.jnl
drwxr-xr-x 2 root root 4096 syys 22 08:53 SETTINGS
-rwxr-xr-x 1 root root 20224 syys 22 08:53 STR.edf
Kyllä noita löytyy. Se ei ole ongelma. Ongelma on kun Kubuntu 22.04 vilkuttaa paneelin kuvakkeesta avautuvaa pientä ikkunantapaista, josta voisi nappia painamalla tehdä sen kortin liittämisen (mount). Liittäminen ei siis onnistu. Ja sen takia aloinkin asiaa tutkimaan, mistä johtuu. Ne alkuperäisen viestin virheilmoitukset tulivat sitten konsolissa kun laitoin sd-kortin kortinlukijaan. Aluksi epäilin, että kiinalainen kortinlukija vain temppuilee. Mutta ei se sitä ollutkaan.
Olen sitten ottanut käyttöön uuden SD-kortin (Sandisk), joka on mikro-sd ja siinä adapteri, jolloin se menee cpap-laitteeseen. Kun sitten seuraavana päivänä toin sillä unitietoja Oscariin, niin ohejelkma kyllä luki (import) tiedot, mutta unen käppyröitä se ei piirtänyt ruudulle. Jotain on siis jäänyt pois tai ohjelma sekoilee eli ei toimi oikein tuossa tilanteessa. Se on tietysti herkullinen tilanne tehdä bugi-ilmoituksia ao. foorumille.
Olen kirjoittanut sinne jo tästä asiasta ja jatkoa seuraa.
Antakaapa vielä komento dd parametreineen, jolla sen SD-kortin tiedot voi kopioida koneelle. Ilmeisesti levykuvaksi (.iso). Yritin etsiä tietoa, mutta ei sattunut hauilla silmään sopiva. Tai sitten olen puusilmä.