Mielenkiintoista, itse voisin kysyä Android-tabletin hyötykäytöstä niin päin, että "Miten voisi hyötykäyttää vielä toimintakunnossa ja käyttökelpoista vähän käytössä ollutta Androidia". En ole paljoa sille käyttöä keksinyt, vaikka se nyt tuossa jo useamman vuoden on ollut, voisin elää hyvin ilman sitäkin, mutta lähinnä se nyt on ollut eniten hyödyksi, mitä olen videoita sillä kuvannut. Aluksi seurasin uutisia sillä, selasin Twitter-seinääni, ja asennettuani Google Play -sovelluskaupasta siihen Ilmatieteen laitoksen sääsovelluksen, sitä jaksoin jonkin aikaa aktiivisemmin seurata, on se siinä vieläkin asennettuna, mutta nyt ei ole tullut pitkään aikaan katsottua tai seurattua sitäkään, ja sitten Kauppalehden Pörssi Tänään -Päivän osakekurssit, vaikka olen siirtynyt niitä seuraamaan Kauppalehden sivujen sijaan Taloussanomien sivuilta.
Voisi kuvitella, että juuri jokin tuollainen terminaalin -jopi voisi olla soveltuva, jollei sitten jaksa purkaa tai osaa jalometallit itse eritellä, niilläkin jokin rahallinen arvo on olemassa, sama mitä romumetallillakin on jokin arvo olemassa, mutta jos tekee kerran viikossa autolla ajaa romumetalliapajilla, ja myy sitten seuraavana päivänä romukauppiaalle saaliin, niin joka viikko ei pääse edes bensarahojen tasolle myyntitulojen osalta, joten sekään nyt muuta kuin ajankulua ja elämäntapa.