Kirjoittaja Aihe: Kuinka saan Kdenliven ylävalikon kiinni itse ohjelmaan?  (Luettu 3214 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Kuinka saan Kdenliven ylävalikon kiinni itse ohjelmaan? Nyt ylävälikko on kiinni ylä paneelissa, mihin olen laittanut tarvitsemieni ohjelmien ikonit. Se ei siis ole varsinaisesti sovelluspaneeli, vaan ainoataan tyhjä paneeli, josta voi poistaa tai lisätä ohjelmaikoneja. Libreoffice Writer teki aikanaan saman tempun ja sain sen, muistaakseni nm:n ohjeella, takaisin itse ohjelmaan.

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
Vs: Kuinka saan Kdenliven ylävalikon kiinni itse ohjelmaan?
« Vastaus #1 : 04.06.22 - klo:18.05 »
Tyhjän paneelin mukana ei pitäisi tulla sovelma yleisvalikkoa, mihin oireet sopisivat. Yleisvalikko pitäisi kuitenkin vaikuttaa muihinkin, ei vain Kdenliveen.

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Vs: Kuinka saan Kdenliven ylävalikon kiinni itse ohjelmaan?
« Vastaus #2 : 05.06.22 - klo:13.14 »
Ilmeisesti se vaikuttaa. Silti pitäisin ylävalikon mieluummin kiinni ohjelmassa, jos se vielä nykyään on mahdollista.

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
Vs: Kuinka saan Kdenliven ylävalikon kiinni itse ohjelmaan?
« Vastaus #3 : 05.06.22 - klo:18.27 »
Ilmeisesti se vaikuttaa.

Siis onko muissakin ohjelmissa ylävalikko kiinni yläpaneelissa? Jos on niin poista sovelma yleisvalikko. Paina yläpaneelin päällä hiiren oikeaa ja valitse ”muokkaa paneeli”. Sovelma yleisvalikko pitäisi löytyä hiiren kohdistinta liikuttamalla. Kun se löytyy, niin klikkaa poista.

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili