Kirjoittaja Aihe: Feedbro "Ei näytettäviä artikkeleja"  (Luettu 1009 kertaa)

AimoE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2718
    • Profiili
Feedbro "Ei näytettäviä artikkeleja"
« : 22.05.22 - klo:07.45 »
Minulla on Windows-kone ja Ubuntu-kone vierekkäin, ja joskus erehdyn näppäilemään väärällä näppäimistölllä. Tänään olin kirjoittamassa jotain Windows-koneelle, mutta käytin Ubuntu-koneen näppäimistöä, ja sen jälkeen Feedbro ei ole enää näyttänyt syötteitä. En yhtään keksi mikä näppäin tai yhdistelmä sen sai aikaan. Olen katsonut kaikki Feedbro:n asetukset ja pikanäppäimetkin läpi, mutta en keksi millä artikkelit saisi taas näkyviin. Onko ainoa keino poistaa laajennus ja asentaa se uudelleen?

Selaimena Firefox ja Ubuntu on 20.04.4

Edit:
Asensin viimeisimmän Firefox-päivityksen tänään, ja heti asennuksen jälkeen Feedbro vielä toimi kuten ennenkin.
« Viimeksi muokattu: 22.05.22 - klo:07.54 kirjoittanut AimoE »

juyli

  • Käyttäjä / moderaattori
  • Viestejä: 1200
    • Profiili
Vs: Feedbro "Ei näytettäviä artikkeleja"
« Vastaus #1 : 26.05.22 - klo:23.42 »
Edit: Asensin viimeisimmän Firefox-päivityksen tänään, ja heti asennuksen jälkeen Feedbro vielä toimi kuten ennenkin.
Josko merkitsisit alkuperäisen aiheeseesi vaikkapa [Ratkaistu].
Nythän on huomattava, että Ubuntun Firefox-versiot ovat snap-paketteja.
Ubuntu ei voi hyödyntää Debianin tarjoamaa firefox:ia, sillä Debian käyttää Firefox ESR:ää.
Ubuntussa käytän palstalla löytyvien ohjeiden mukaan firefox:ia, joka tarjotaan sopivasta PPA:sta.

AimoE

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2718
    • Profiili
Vs: Feedbro "Ei näytettäviä artikkeleja"
« Vastaus #2 : 13.06.22 - klo:16.10 »
Josko merkitsisit alkuperäisen aiheeseesi vaikkapa [Ratkaistu].

Asia ei ollut ratkaistu silloin kun vastasit.

Nythän on huomattava, että Ubuntun Firefox-versiot ovat snap-paketteja.
Ubuntu ei voi hyödyntää Debianin tarjoamaa firefox:ia, sillä Debian käyttää Firefox ESR:ää.
Ubuntussa käytän palstalla löytyvien ohjeiden mukaan firefox:ia, joka tarjotaan sopivasta PPA:sta.

Kuten mainitsin, minulla on Ubuntu 20.04 jossa snap ei vielä ole oletuksena. Minulla ei ole edes snap enää asennettuna, joten siihen ongelma ei liittynyt mitenkään.

Ikävä kyllä en enää muista miten asia lopulta ratkesi.