Kirjoittaja Aihe: Deepin 20.5 ei päästä Facebookiin--Ratkaistu  (Luettu 2412 kertaa)

Kaasumies

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Eli ei pääse Facebookiin. Eihän maailma siihen kaadu, mutta olisihan se kiva päästä. Tunnuksen ja salasanan voi laittaa ja tähän toppaa kirjautuminen:

Kaksivaiheinen todennus vaaditaan
Olet edellyttänyt kuusimerkkistä sisäänkirjautumiskoodia, kun käyttäjätilillesi yritetään kirjautua sisään uudelta laitteelta tai selaimelta.
Jatka antamalla kuusimerkkinen koodisi sen saapumisen jälkeen:

Eipä tule koodia ei. Olen koittanut kolmella selaimella joten siitä se ei ole kiinni. Tunnistaako Face, että on kiinalainen jakelu eikä päästä sisään? Kun tuosta todennuksesta ottaa Etko saanut koodia-kohdan, niin siellä on kohta jossa pyydetään lähettämään ajokortista kuva heille. No, enpä lähetä henkilötunnusta kenellekään. Aika hauska tilanne. Pitää varmaan asentaa joku länsimainen jakelu vaikka tämä toimiikin hyvin ja on hyvännäköinenkin. Olen odottanut koodia parilla selaimella ehkä puolituntia kummallakin, joten yritetty on. :o
« Viimeksi muokattu: 27.04.22 - klo:10.21 kirjoittanut Kaasumies »

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: Deepin 20.5 ei päästä Facebookiin
« Vastaus #1 : 27.04.22 - klo:10.05 »
Eipä tule koodia ei. Olen koittanut kolmella selaimella joten siitä se ei ole kiinni. Tunnistaako Face, että on kiinalainen jakelu eikä päästä sisään?

Ei. Se tunnistaa vain, että kyseessä on uusi kirjautuminen.


Voit muuttaa kirjautumisasetuksia jollain vanhalla laitteella, jolla vielä pääset Facebookiin. Kirjautumiskoodin voi vastaanottaa mm. tekstiviestinä, tai voit käyttää puhelimen Facebook-sovelluksen koodigeneraattoria:

https://facebook.com/help/132694786861712

Periaatteessa vanhassa laitteessa avatulle Facebook-sivulle tai sovellukseen pitäisi kyllä automaattisesti ponnahtaa ilmoitus uudesta kirjautumisesta ja valinta sen hyväksymiseksi.
« Viimeksi muokattu: 27.04.22 - klo:13.14 kirjoittanut nm »

Kaasumies

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 353
    • Profiili
Vs: Deepin 20.5 ei päästä Facebookiin
« Vastaus #2 : 27.04.22 - klo:10.20 »
Nyt toimii. Piti Windowsilla (siis jollain eri laitteella) kirjautua sisään ja hyväksyä siinä ensin Linuxin kirjautumisyritys. Nyt kun tulin takaisin Linuxiin, niin toimii normaalisti. Kiitos vinkistä. Odotain vaan, että tulee se tekstiviestijuttu.