Kirjoittaja Aihe: Samsung T5 ei antanut kopioida ilman salasanaa. En saa siirrettyä (RATKAISTU)  (Luettu 1077 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Samsung T5 kovalevy ei antanut kopioida ilman salasanaa. Nyt en saa siirrettyä sinne mitään, vaikka yritin antaakin salasanan, joka on täysin tarpeeton. Eihän se levy ole tietokone ja ajattelin käyttää sitä kamerasta tallennetuille videotiedstoille. (Formatoinnin jälkeen 465 gigaa) Alustin sen Windowsissa, kun ajattelin, että valmistaja tekee sen parhaiten käyttökuntoon. Ei tehnyt ainakaan minun kannaltani. En saa kopioitua sinne mitään edes linuxissa ja sellaisella levyllä en tee oikeastaan yhtikäs mitään. Kun siis yritin kopioida sinne Ubuntussa, tuli tällainen vastaus:

00078.MTS: Error splicing file: No space left on device
00077.MTS: Error splicing file: No space left on device

Levy on siis uudi 500 gigan uusi usb-liitettävä. Samsungin käsittelyn jälkeen 465 gigaa Voinko alustaa sen linuxissa sellaiseksi, että voin kopioida sinne ja siitä pois?
« Viimeksi muokattu: 09.04.22 - klo:15.09 kirjoittanut Pontus12 »

Snufkin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 454
    • Profiili
Samsung T5 kovalevy ei antanut kopioida ilman salasanaa. Nyt en saa siirrettyä sinne mitään, vaikka yritin antaakin salasanan, joka on täysin tarpeeton. Eihän se levy ole tietokone ja ajattelin käyttää sitä kamerasta tallennetuille videotiedstoille. (Formatoinnin jälkeen 465 gigaa) Alustin sen Windowsissa, kun ajattelin, että valmistaja tekee sen parhaiten käyttökuntoon. Ei tehnyt ainakaan minun kannaltani. En saa kopiooitua sinne mitään edes linuxissa ja sellaisella levyllä en tee oikeastaa yhtikäs mitään.
Voinko alustaa sen linuxissa sellaiseksi, että voin kopioida sinne ja siitä pois?

Ootko alustanut sen jollain suojatulla formaatilla tms? Koita alustaa Linuxissa vaikka ext4-formaatilla niin toimii. Tuhoaa kyllä kaiken nykyisen tiedon.

Xubuntu 22.04 LTS, Fujitsu Lifebook E754

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Toimiiko myös Windowsissa ext4 formaatilla? Minä siirrän tiedostoja järjestelmien välillä.

Snufkin

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 454
    • Profiili
Toimiiko myös Windowsissa ext4 formaatilla? Minä siirrän tiedostoja järjestelmien välillä.

Enpä tiedä, google varmaan tietää. Itsellä ollu tikulla FAT32, jolla XP:n linuxin välillä siirrellyt.
Xubuntu 22.04 LTS, Fujitsu Lifebook E754

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16250
    • Profiili
NTFS toimii molemmissa järjestelmissä. FAT32 on myös yhteensopiva, mutta siinä on mm. 4 Gt:n raja tiedostojen koolle.

mpiso

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 655
    • Profiili
Samsung T5 kovalevy ei antanut kopioida ilman salasanaa. Nyt en saa siirrettyä sinne mitään, vaikka yritin antaakin salasanan, joka on täysin tarpeeton. Eihän se levy ole tietokone ja ajattelin käyttää sitä kamerasta tallennetuille videotiedstoille. (Formatoinnin jälkeen 465 gigaa) Alustin sen Windowsissa, kun ajattelin, että valmistaja tekee sen parhaiten käyttökuntoon. Ei tehnyt ainakaan minun kannaltani. En saa kopioitua sinne mitään edes linuxissa ja sellaisella levyllä en tee oikeastaan yhtikäs mitään. Kun siis yritin kopioida sinne Ubuntussa, tuli tällainen vastaus:

00078.MTS: Error splicing file: No space left on device
00077.MTS: Error splicing file: No space left on device

Levy on siis uudi 500 gigan uusi usb-liitettävä. Samsungin käsittelyn jälkeen 465 gigaa Voinko alustaa sen linuxissa sellaiseksi, että voin kopioida sinne ja siitä pois?

Netistä löytyy muitakin Samsung T5:n käyttäjiä, joilla on salasana hukassa (esim. linkki). Alustus Windowsissa ei näköjään auta. Toivottavasti Linuksilla toimii, eikä Samsungin nollausta tarvita.

https://eu.community.samsung.com/t5/computers-it/lost-password-or-factory-reset-for-samsung-t5/td-p/2165728

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2406
    • Profiili
Sain Samsungin levyn toimimaan, kun ajoin setup´in uudelleen. Tämä aihe tällä haavaa ratkaistu.