Kirjoittaja Aihe: Miten saisi näkyviin kaikki dropboxini ja millä koneilla ne ovat?  (Luettu 973 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
En saa enää sen paremmin g-drivea (tai onko oikea nimi google drive) enkä myöskään dropboxia toimimaan oikein. Drop box toimii tässä koneessa, mutta toisella koneella se ei näytä tällä koneella taltioimiani tiedostoja. Luultavasti se johtuu siitä, että olen aikoinani luonut aika montakin dropboxia. Koneillani niitä ei enää ole, mutta ne saattavat edelleen olla dropbox järjestelmässä. Miten voisin esim. tällä koneella poistaa kaikki dropboxit?
En myöskään saa enää näkyviin g-drivea muuten kuuin selaimella eikä se ole kovin käytännöllistä tehdessäni esim. kirjottamasta tekstistä varmuuskopion.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16241
    • Profiili
Oletko kokeillut poistaa ja luoda uudelleen Google-tilin/kirjautumisen sillä koneelta, jossa se ei toimi?

Dropboxiin kytkettyjä laitteita voi hallita Dropboxin asetuksissa, tietoturva-välilehdellä:
https://www.dropbox.com/account/security

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2403
    • Profiili
Kun menin Lenovo-Kubuntu läppärilläni dropboxiin ja myös verkon kautta dropboxiin, synkronointi toimi. HP-Omen läppärini Dropboxin tiedostoja ei näkynyt eikä sen dropbox kansiossa. Vaikka minulla on sama salasana kakkiin dropbox-kansioihin, niillä eik tunnu olevan yhteistä verkossa olevaa ja selaimella avattavaa kansiota.
Ennen, kun käytin aika ahkerasti dropboxia siirtelin tidostoja eri koneiden välillä. Nyt se ei onnistu edes kahden koneen kanssa. Minulla ei ole enää Windowsia muuten kuin HP-koneessani. Pitäisikö siellä avata Windows ja sen dropbox kansio?