Hakukoneet,
Minulla on vähän kummallinen tilanne hakukoneitten kanssa tällä hetkellä, en sitten tiedä toimiiko nämä hakukoneet eritavalla jokaisella, jokaisen käyttö suuntauksien mukaan.
Kummallisuus 1 )
Minä olen pudonnut lähes kaikilla hakusanoilla google hakukoneessa, ja googlebot ei juurikaan enää käy minun sivustoillani, ainakaan log fileissä ei ole kuin muutama merkintä, ennen NGINX ohjelmaa, Apachen kanssa, minulla oli googlebot ihan muutaman tunnin välein ?
Kummallisuus 2 )
Youtuben hakutoiminta, kun minä kirjaan youtube haku tekstiareaan "sota lautapelejä", niin, youtube, löytää, minun sotalautapelivideoita, 14 ensimmäistä hakua, välissä on tosin mainos, mitä muut ovat haenneet, nämä vaikka minulla on vain muutamia video katseluja jokaisessa videossani, minun videoni ohittavat kaikki muut sotalautapeli haut youtubessa, kun hakee siis "sota lautapelejä", minulla on 14 ekaa löytyvää videota, näitä minun omia, kun hakee youtubessa noin, aika hassua ?
Kun hakee "sota lautapeli", niin, silloin hakujen väliin saattaa tulla jotakin talvisota tai sisällissota lautapeli videota, mutta, minun videot ovat ihan ekana taas, vaikka niitä ei ole katseltu kuin muutamia kymmeniä kertoja ?
Elikä olen kadottamassa googlea, mutta, youtube toimii yli äyräittensä.
--