Kirjoittaja Aihe: Gnome-kalenterin muokkaus  (Luettu 1044 kertaa)

AimoE

• Käyttäjä
    • Profiili
Gnome-kalenterin muokkaus
« : 21.03.21 - klo:08.27 »
Ohjeen https://help.gnome.org/users/gnome-help/stable/clock-calendar.html.fi kuvassa näkyy kalenteriruudukon alla "Today" yms. ajankohtaisia tietoa. Minulla (Ubuntu 20.04) sellaista ei näy. MIten nuo tiedot saa näkyviin? Saan kyllä kalenteriruudukom vasemmalle puolelle sen päivän tiedot jota täppään, mutta kuluvan päivän tiedot eivät näy.

Olen lisännyt kalenteriin vain .ics-tiedostoja, en mitään verkkokalentereita. En löydä Gnome-kalenterin asetuksista mitään keinoa määritellä miten usein nämä paikalliset kalenterit synkataan automaattisesti. Löydän vain manuaalisen synkkauksen, mutta se ei ole yläpalkin kuvakkeen takana, vaan kalenterisovellus täytyy käynnistää sitä varten. Onko automaattinen synkkaus piilossa jossain vai eikö sitä ollenkaan ole?

AimoE

• Käyttäjä
    • Profiili
Vs: Gnome-kalenterin muokkaus
« Vastaus #1 : 14.04.21 - klo:08.44 »
Olen lisännyt kalenteriin vain .ics-tiedostoja, en mitään verkkokalentereita. En löydä Gnome-kalenterin asetuksista mitään keinoa määritellä miten usein nämä paikalliset kalenterit synkataan automaattisesti. Löydän vain manuaalisen synkkauksen, mutta se ei ole yläpalkin kuvakkeen takana, vaan kalenterisovellus täytyy käynnistää sitä varten. Onko automaattinen synkkaus piilossa jossain vai eikö sitä ollenkaan ole?
Manuaalinen synkkauskaan ei synkkaa, ainakaan näitä .ics-tiedostoja, joten kaipaan edelleen tapaa synkata. Onko esim. jokin prosessi jonka voi käynnistää uudelleen?