Vastailen tähän, kun huomasin. Eli sen ajan, kun olen Ubuntua käyttänyt, olen huomannut tämän kirjoittimien kytkemisen olevan Ubuntun/Linuxin yksi akilleen kantapää, kun se ei aina ole helppoa.
Tuo Laser Jet näyttää aika hienolta ja uudelta vehkeeltä enkä löytänyt siihen pikaetsinnällä edes HP:n sivuilta ohjainta, ehkä tulee piakkoin, toivottavasti.
Mutta mulla tuli vähän hassu hätäapuratkaisu mieleen, mitä en kylläkään koskaan ole kokeillut, mutta mielestäni sen pitäisi toimia. Eli sulla varmaankin on älypuhelin ( Apple tai Android ). Yritäppä saada puhelimesta tulostaminen toimimaan langattomasti, siihen varmaan löytyy ohjaimet tuolta HP:n sivuilta. Sitten kun tulostaminen puhelimesta toimii, niin kytke tietsikan ja puhelimen välille yhteys USB-kaapelilla ja kun siirrät tulostettavan tiedoston tietsikasta ensin puhelimen kansioon, niin siitä voit sitten jatkaa tulostamista. Jos usb-kaapeliyhgteys ei onnistu, niin hanki usb-tikku, minkä toisessa päässä on tuo iso liitin ja toisessa päässä pikkuliitin, jolloin voit tietsikasta siirtää tiedoston ensin usb-tilkulle ja sitten usb-tikku kiinni puhelimeen ja siitä tulostamaan. On vähän kikkailua, mutta silti parempi kuin toimimaton tulostin ja hermojen menetys. Myönnän, että vähän hölmö idea, mutta ...