Kirjoittaja Aihe: DaVinci Resolve 17 ja siihen ilmestyvät logot (RATKAISTU)  (Luettu 1966 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Minulla on DaVinci Resolve 17 Beta ja 16. Versio 16 on Kubuntussa ja nyt asensin Windowsissa versio 16 päälle version 17. Eteen tuli outo ongelma. Kun toin import komennolla videotiedoston ohjelmaan, sen päälle ilmestyi DaVincin logo. Kun avasin samalla ohjelmalla vanhan projektin ja toin siihen samat videotiedostot, logoja ei ilmestynyt.
DaVinci Resolve on loistava ohjelma videoiden editointiin, värin määrittelyyn, ääneen käsittelemiseen ja se sisältää runsaasti erilaisia työkaluja ja efektejä, jotka helpottavat ja rikastuttavat editoimista.

Ilmeisesti minun pitää asentaa se kuitenkin uudelleen, jotta voin tehdä uusia projekteja. Ohjelma on ilmainen, mutta laajempi Studio-versio on maksullinen. Yhtiö takaa sen toimivan Gentos linuxissa, mutta minulla versio 16 toimii hyvin myös Kubuntussa. Eräällä ystävälläni se on Debianissa. Suosittelen ohjelmaan tutustumista. Ehkä logo johtuu siitä, että olen vahingossa asentanut studioversion.
« Viimeksi muokattu: 24.11.20 - klo:13.11 kirjoittanut Pontus12 »

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2400
    • Profiili
Vs: DaVinci Resolve 17 ja siihen ilmestyvät logot
« Vastaus #1 : 24.11.20 - klo:13.09 »
Logot sai pois helposti, ja uudemmassa DaVInci Resolve 17 betaversiossa ongelmaa ei enää esiintynyt.
« Viimeksi muokattu: 24.11.20 - klo:13.11 kirjoittanut Pontus12 »