Kirjoittaja Aihe: Vielä Dolphinin ongelmista varsinkin doubleboot käyttäjille(RATKAISTU)  (Luettu 1037 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Dolphin kadotti koneestani sata-levyn. Koska minulla on double boot, avaan aina ensin windowsin ja vielä varmuuden vuoksi user hakemistosta oman kansioni, vaikka siellä ei olekaan muita käyttäjiä, ainakaan henkilöitä. Sen jälkeen avaan sata-levyn ja windowsin levyt ovat valmiina käyttöä varten. Nyt kuitenkin Dolphinissa ei näy sata levyä, mutta kun menen nautilukseen, jonka olen myös asentanut koneelleni, satalevy tulee esille. Sen jälkeen myös Dolphin löytää sen.

Mutta Dolpphinissa on toisenlainenkin vika, kun liitän koneeseeni kaksi usb-levyä, se pudottaa toisen pois näkyvistä. Kun avaan sen nautiluksessa, myös Dolphin näyttää sen, mutta haku osiossa eikä laiteosiossa sivupalkissa. Joten, jotta tiedostonhallinta toimisi hyvin, minun pitää käyttää molempia tiedostoselaimia. Tämä vika tuli joskun matkan varrella, en osaa sanoa edes koska. Tosin nyt se taas näyttää molemmat usbit. Vika on kuitenkin esiintynyt useamman kerran.

Onko Dolphinissa joku raja laitteiden näyttämisen suhteen? Vai mikä tällaisen voisi aiheutaa?
« Viimeksi muokattu: 01.04.19 - klo:11.21 kirjoittanut Pontus12 »