Peli TCP,
Minä vielä hieman kysyn, voiko tätä liikennettä säätää ?
Voinko määrätä esim. että, paketit siirtyvät kaistalla, siis, nämä 20 pientä 1k ja 1 iso 1000k, esim. niin, että, ne liikkuvat 512 byteä kerrallaansa.
Minun peli paketit ovat yleensä jotakin 200 byteä, ja sitten on nämä kuvat jotka liikkuvat, olisi mukava jos peli paketit, liikkuisivat tosi nopeasti, vaikka kuvia sitten olisikin samalla liikenteessä mukana.
Jos minulla on monta kuvaa ja ne pätkitään 1500 byten pätkiin, niin, tämä hidastaa tarpeettomasti, tcp liikennettä, olisi mukava jos voisin säätää jotain 256 byteä - 512 byteä, aina yhtä tiedostoa kerrallaansa ?
Jos laitan nämä kuva lataukset samaan palvelimeeni, niin, yksi pelaaja lataa peliä ladatessa jotain 10 - 20 kuvaa, ja jos pelaajia kerralla lataa vaikka 20, niin tämä on 200 - 400 kuvaa, jos tämä apache yksi siirto paketti on tuo 1500 byteä, niin, tämä on 1500 * 400, on 600 000 byteä, on 600k, tämä on melkein sekunnin kahdeskymmenes palvelin linja tehoista.
Jos aina yhtä tiedostoa siirretään vain 256 - 512 byteä, niin, nuo peli siirrot menevät nopeasti sitten.
Onnistuuko ?
--