Kirjoittaja Aihe: flv tiedostojen muuntaminen avi:ksi  (Luettu 4120 kertaa)

greenline

• Käyttäjä
    • Profiili
flv tiedostojen muuntaminen avi:ksi
« : 13.09.06 - klo:21.13 »
Hei,

Tuolla youtubessa kun näkyvät käyttävän flv loppuisia tiedostoja, ne kyllä näkyvät vlc:ssa ja vastaavissa, mutta miten ne saisi muutettua avi:ksi ja toisena miten ne avi:t voisi yhdistää yhdeksi isonmaksi tiedostoksi? Näitä kyselen ja kiitollinen olen vastauksista.

olga

• Käyttäjä
  • Hurmetta ja lurexia
    • Profiili
Re: flv tiedostojen muuntaminen avi:ksi
« Vastaus #1 : 14.09.06 - klo:12.54 »
Ffmpeg:llä olen noita muistaakseni muutellut. En nyt muista syntaksia, mutta viisaammat, google ja ffmpeg:n manuaali kertovat lisää :)

janne

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #2 : 14.09.06 - klo:12.58 »
Ffmpeg:llä olen noita muistaakseni muutellut. En nyt muista syntaksia, mutta viisaammat, google ja ffmpeg:n manuaali kertovat lisää :)

tuolla pitäisi tosiaan onnistua ja siitä on varmaan aika triviaalia tehdä jonkinlainen action nautilukseenkin jos haluaa alkaa urheilemaan ;)

tosin taas kannattaa musitaa, että avi ei ole samalla tavalla yksiselitteinen formaatti kuin vaikka mpg. avi on vain containerformaatti jonka sisällä voi olla hyvinkin monella eri koodekilla koodattua tavaraa, siispä "muunnettua aviksi" ei ole mitenkään yksiselitteinen kysymys.
Janne

UbunTux

• Käyttäjä
  • KubunTux
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.09.06 - klo:17.07 »
Itse olen muutamia videoita muutellut. Todella hyvää jälkeä. Tosin Kmplayer toistaa noita kyllä ilman muunnosta ainoastaan äänen "esikatselu" ei toimi.
Tuossa olisi googletuksen tulos (googlevideolle tuo neuvoo kyllä muunnoksen mpg:ksi mutta avikin luultavasti onnistuu):
http://asuaf.org/~jj/blog/index.php/2006/01/08/convert-google-video-flvs-into-avi-mpg-etcin-linux/

SIIS ffmpeg ei tarvitse asentaa tuon ohjeen mukaan lähdekoodista
« Viimeksi muokattu: 14.09.06 - klo:17.11 kirjoittanut UbunTux »
KDE neon
Uudempaa KDE:tä Ubuntulla

greenline

• Käyttäjä
    • Profiili
« Vastaus #4 : 14.09.06 - klo:17.44 »
Itse olen muutamia videoita muutellut. Todella hyvää jälkeä. Tosin Kmplayer toistaa noita kyllä ilman muunnosta ainoastaan äänen "esikatselu" ei toimi.
Tuossa olisi googletuksen tulos (googlevideolle tuo neuvoo kyllä muunnoksen mpg:ksi mutta avikin luultavasti onnistuu):
http://asuaf.org/~jj/blog/index.php/2006/01/08/convert-google-video-flvs-into-avi-mpg-etcin-linux/

SIIS ffmpeg ei tarvitse asentaa tuon ohjeen mukaan lähdekoodista

Kiitos vastaajille koitan näitä!javascript:void(0);