Kirjoittaja Aihe: Paras ohjelma maaidentiteetin poistamiseen tai vaihtamiseen  (Luettu 1877 kertaa)

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Englanninkielisen ekirjan ostaminen internetistä on todella hankalaa. Käytin joskus Holaa, mutta onko muita ja, mikä olisi paras? On todella ikävää, että kaikki kuulkee kauppasopimusten ehdoilla. Lataaminen on iilmaista ja vain ostaja maksaa internetin käyttämisestä.

Pitääkö siis ladata Hola, vain onko muita vaihtoehtoja. Windowsiin saa ainakin Fsecurelta jonkun ohjelman ja Elisallkin on joku, väitti yksi tuttava.

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1067
    • Profiili
Vs: Paras ohjelma maaidentiteetin poistamiseen tai vaihtamiseen
« Vastaus #1 : 05.12.17 - klo:20.13 »
Tarkoitat kaiketi tuota f-securen freedomea.

https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/freedome

En ole itse kokeillut, mutta olen kuullut, että tuo toimii.
Kahvi on väkevin juomani

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Vs: Paras ohjelma maaidentiteetin poistamiseen tai vaihtamiseen
« Vastaus #2 : 05.12.17 - klo:20.29 »
Löytyisikö Ubuntulle vastaavaa?  Hola kuulemma vakoilee, mutta niinpä taitavat nuo muutkin ohjlmat tehdä. Jos käyttää Thor selainta, niin peittääkö se maaidentiteetin? Ja voiko sitä käyttää verkkokaupassa?

epiphone

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1067
    • Profiili
Vs: Paras ohjelma maaidentiteetin poistamiseen tai vaihtamiseen
« Vastaus #3 : 05.12.17 - klo:20.37 »
Olen kuullut  ;D , että Opera-selaimessa on myös VPN-systeemi. En ole kokeillut itse, mutta olen kuullut, että sekin pelittää.

http://www.opera.com/fi/computer/features/free-vpn
« Viimeksi muokattu: 05.12.17 - klo:20.58 kirjoittanut epiphone »
Kahvi on väkevin juomani

Pendeli

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 836
    • Profiili
Vs: Paras ohjelma maaidentiteetin poistamiseen tai vaihtamiseen
« Vastaus #4 : 05.12.17 - klo:22.52 »
Tietääkseni F-Securen Freedom on nimestään huolimatta maksullinen ja toiminee vain Windowsissa.

Operan selaimessa on ilman lisäasennuksia mahdollisuus  valita VPN:n päälle/pois  eri maista proxyksi.
Firefoxiin on tarjolla lisäosana  Hoxx-VPN, joka myös antaa mahdollisuuden valita useampia maita.
Molemmissa latausnopeus ei paljon hidastu normaalista.  Torin käyttö sen sijaa yleensä saattaa hidastaa nopeutta.

Pontus12

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2405
    • Profiili
Vs: Paras ohjelma maaidentiteetin poistamiseen tai vaihtamiseen
« Vastaus #5 : 08.12.17 - klo:19.38 »
Kiitos paljon! Kokeilen sekä Oopperaa että Firefoxin lisäosaa. Palaan asiaan, kun olen ehtinyt kokeilla niitä.