Menu toimivuus ja linja pelit,
Hmmh, minulla tämä eka menu asennus meni pieleen, pelaaja nimen syöttäminen ja menujen yleinen graafisuus, epäonnistui, minä otan uuden yrityksen, nyt on sitten jo hieman kokemusta tämän kaltaisesta menu suunnittelusta.
Minä tässä, nyt sitten tokalla yrityksellä laitan seuraavasti -
Menu lista vasempaan reunaan, ja sitten siintä menu listasta oikealle toiminnat.
Menuista voi valita seuraavasti -
Pelaaminen yhdellä päätteellä.
Pelaaminen vierasta vastaan netissä.
Pelaaminen kaveria vastaan netissä.
Pelaaminen yhdellä päätteellä on, niin, että molemmat pelaajat vuorotellen siirtävät samalla tabletilla.
Pelaaminen vierasta vastaan on, niin, että, pelaaja syöttää haluamansa pelin listalle, esim. "Jätkänshakki [14x14] - 5 min", jos joku sitten syöttää saman peli pyynnön palvelimeen, niin, nämä kaksi pelaavat sitten pelin.
Pelaaminen kaveria vastaan on, niin, että, tekee kaverinsa tunteman nimimerkin, jolla sitten hakee kaveri sivulla pelaamis seuraa itselleensä, ja sitten joku omista kavereista jotka ovat palvelimella ja tuntevat pelaajan nimimerkin, ilmoittavat että haluavat pelata.
Minä rakennan tämän tabletpelisivuston, noin, 500 samanaikaiselle käyttäjälle, mutta, mietin vielä, että, aloitan tämän ihan ekan esittelyn vaikka 100 paikkaisella palvelimella.
--