Kirjoittaja Aihe: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia  (Luettu 4948 kertaa)

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« : 15.03.17 - klo:22.09 »
Noniin elikääs tota mulla on täs pieni ongelma ku pitäs saaha tohon mun TS3 serveriin 512 slottia ja mulla ei toi lontoonkieli oikeen taivu eli tarvisin täs vähä apuja miten asennan ton. Eli mulla on TS3 asennettu tämän seuraavan ohjeen mukaan:https://www.digitalocean.com/community/questions/setup-teamspeak-server-ubuntu-15-04

Sitten nyt tässä olis seuraavaksi tulossa tää ohje mil ton 512 slottia tohon sais eli voisko joku auttaa mua tän kans et saisin tän asennettua, ton kielen takia vaikee ja ku ei toi Ubuntu viel oikeen muutenkaan taitu ku alussa olen kehityksen kans eli tää ohje:https://tech.tiq.cc/2012/06/how-to-set-up-a-teamspeak3-server-with-non-profit-license-npl-on-linux/

Kiitokset jo heti alkuun jos joku vois mua tässä auttaa selkeästi että saisin ton 512 slottia toimii.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #1 : 15.03.17 - klo:22.19 »
Oletko jo hakenut tuota ilmaislisenssiä yleishyödylliseen käyttöön (engl. non-profit, oikea suomennos?)?
Lainaus
Apply for a Teamspeak3 Non-Profit License at http://npl.teamspeakusa.com/ts3npl.php , you will receive a file via e-mail as soon as it gets approved. Registration was closed for a long time and is now only available from Monday-Friday, so if you really want one, you should apply as soon as possible.
Eli tuolla linkissä pitäisi käydä tekemässä hakemus ja kun se hyväksytään saat sähköpostiin lisenssitiedoston. Tuo rekisteröityminen onnistuu vain arkipäivinä.

En juurikaan käytä TS:ää enkä varsinkaan ylläpidä sellaista palvelinta, joten voin antaa ohjeita vain muiden ohjeiden perusteella.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #2 : 15.03.17 - klo:22.21 »
Okei eiköhän se onnistu jos auttelet voitko Tomin selventää et pitääks siihen rekisteröitymiseen laittaa julkinen vai sisäinen ip? eli 192 alkunen vai 85 alkunen?

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #3 : 15.03.17 - klo:23.16 »
Jotta non-profit -lisenssi voitaisiin myöntää, seuraavien ehtojen tulee täyttyä:
Lainaus
READ CAREFULLY BEFORE PROCEEDING

Please apply only if you meet the following requirements and you have a need for a TeamSpeak server with more than 32 slots. Otherwise, you may download TeamSpeak's standard server software which includes 32 slots and does not require a license.


  • You MUST have a verifiable, operational website on a custom domain
    (eg - 'www.mygroupsite.com') that demonstrates community activity.
  • When we verify your website, it CANNOT have any donation buttons, advertising, marketplace/stores/shops, or commercial activity of any kind. It must also not contain links to other websites with commercial activity.
  • If we suspect that your website was created solely to obtain an NPL (e.g. small number of members or very little community activity) or we suspect you are simply offering free hosting to the public, your application will be denied. NPL's are intended for established organizations with a website that can demonstrate community activity and a need for a server with more than 32 slots.
  • You must provide an email address associated with your custom domain (e.g. 'yourname@mygroupsite.com'). Personal email addresses and free email services such as Gmail, Yahoo, Hotmail are not permitted.
  • You must provide a static and dedicated IP address on which you intend to run the TeamSpeak NPL server. If an NPL has already been issued on the IP address you specify, your application will be denied. You MUST host your server on a unique IP address.
If you do not meet these requirements, DO NOT PROCEED with this application.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #4 : 15.03.17 - klo:23.26 »
Kyllä mun kohalla kaikki vaatimukset täyttyy ja ilmeisesti kun kääntäjällä ton käänsin niin ei gmaili käy mikä mul oin pää sähköpostinä et mun täytyy sit outlookilla tehdä. Mut odottelen Tominia niin katsotaan toi homma et saan sen tehtyä ja asennettuuki koneelle.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #5 : 16.03.17 - klo:00.59 »
Jotta non-profit -lisenssi voitaisiin myöntää, seuraavien ehtojen tulee täyttyä:
Lainaus
READ CAREFULLY BEFORE PROCEEDING

Please apply only if you meet the following requirements and you have a need for a TeamSpeak server with more than 32 slots. Otherwise, you may download TeamSpeak's standard server software which includes 32 slots and does not require a license.


  • You MUST have a verifiable, operational website on a custom domain
    (eg - 'www.mygroupsite.com') that demonstrates community activity.
  • When we verify your website, it CANNOT have any donation buttons, advertising, marketplace/stores/shops, or commercial activity of any kind. It must also not contain links to other websites with commercial activity.
  • If we suspect that your website was created solely to obtain an NPL (e.g. small number of members or very little community activity) or we suspect you are simply offering free hosting to the public, your application will be denied. NPL's are intended for established organizations with a website that can demonstrate community activity and a need for a server with more than 32 slots.
  • You must provide an email address associated with your custom domain (e.g. 'yourname@mygroupsite.com'). Personal email addresses and free email services such as Gmail, Yahoo, Hotmail are not permitted.
  • You must provide a static and dedicated IP address on which you intend to run the TeamSpeak NPL server. If an NPL has already been issued on the IP address you specify, your application will be denied. You MUST host your server on a unique IP address.
If you do not meet these requirements, DO NOT PROCEED with this application.


No tuossa itse lisenssihakemuksessa osoittautui ongelmaksi se että mun sähköpostiosoitteet ei käy ja en tiedä miten mä tollasen saan joka heille käy ja toinen ne ei hyväksyny mun dns osotetta eli wclteam.tunk.org jolla mun Teamspeak 3 serverille liitytään.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #6 : 16.03.17 - klo:14.10 »
Tota mites tämä voisko joku tehdä selon tästä:http://www.mpgh.net/forum/ OSOITE POISTETTU

Muokkaus (Tomin): Poistettu piratismiin yllyttävä osoite, sillä piratismi ei ole hyväksyttävää myöskään tällä foorumilla.
« Viimeksi muokattu: 16.03.17 - klo:16.03 kirjoittanut Tomin »

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #7 : 16.03.17 - klo:15.48 »
  • You MUST have a verifiable, operational website on a custom domain
    (eg - 'www.mygroupsite.com') that demonstrates community activity.
  • You must provide a static and dedicated IP address on which you intend to run the TeamSpeak NPL server. If an NPL has already been issued on the IP address you specify, your application will be denied. You MUST host your server on a unique IP address.

Nämä kaksi vaatimusta eli toimiva yhteisön nettisivusto omalla domainilla (verkkotunnuksella) ja staattinen ja dedikoitu IP osoite TeamSpeak-palvelimelle kuulostavat kyllä siltä etteivät ne täyty (tai sitten en tiedä kaikkea). Staattinen eli pysyvä IP osoite tarkoittaa IP osoitetta, joka ei vaihdu. Tällöin ei (yleensä) käytetä DDNS-palvelua.

Tota mites tämä voisko joku tehdä selon tästä:http://www.mpgh.net/forum/ OSOITE POISTETTU

Näyttää kovasti piratismilta, en suosittele tuota kenellekään.
« Viimeksi muokattu: 16.03.17 - klo:16.04 kirjoittanut Tomin »
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #8 : 16.03.17 - klo:15.51 »
Tomin?

Miten saisin tuon ip osoitteeni pysyväksi onko keinoa miten se ubuntussa onnistuu ja tuosta minun dns palvelusta se kans valitti eli http://wclteam.tunk.org ei käynyt ja sitten, mikään sähköposteisitani ei kelvannut ei gmail eikä outlook.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #9 : 16.03.17 - klo:16.02 »
Miten saisin tuon ip osoitteeni pysyväksi onko keinoa miten se ubuntussa onnistuu ja tuosta minun dns palvelusta se kans valitti eli http://wclteam.tunk.org ei käynyt ja sitten, mikään sähköposteisitani ei kelvannut ei gmail eikä outlook.

He haluavat että yhteisöllä, jolle tuo palvelu tulee on oma verkkosivusto, joka demonstroi yhteisön elinvoimaisuutta. Jos olette joku ryhmä, jolla on omat keskustelualueet, niin niitä voinee esitellä. Tuossa on myös vaatimus dedikoidusta domainista eli osoitteen pitäisi varmaankin olla muotoa omatunnus.verkkopääte. Sähköposteissa lienee myöskin säädöstely ettei yleisiä helposti rekisteröitäviä tunnuksia hyväksytä ja toisaalta jos on oma verkkotunnus, niin sen alle on helppo saada ainakin yksi sähköpostilaatikko (useamman saaminen ei ole olennaisesti vaikeampaa, mutta yhtä tai paria tarjotaan usein jopa verkkotunnuksen kylkiäisenä).

Staattisen eli pysyvän verkkotunnuksen saat sopimalla asiasta operaattorin kanssa. Tämä ei siis ole mikään käyttöjärjestelmän asetus. Kuluttajaliittymiin sitä ei taida tavallisesti edes saada.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #10 : 16.03.17 - klo:16.04 »
Juu tohon dy.fi palveluun saisi oman sähköpostiosoitteenki että sillä hakemuksen lähetys lienee onnistuisi.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #11 : 17.03.17 - klo:20.40 »
Jotta non-profit -lisenssi voitaisiin myöntää, seuraavien ehtojen tulee täyttyä:
Lainaus
READ CAREFULLY BEFORE PROCEEDING

Please apply only if you meet the following requirements and you have a need for a TeamSpeak server with more than 32 slots. Otherwise, you may download TeamSpeak's standard server software which includes 32 slots and does not require a license.


  • You MUST have a verifiable, operational website on a custom domain
    (eg - 'www.mygroupsite.com') that demonstrates community activity.
  • When we verify your website, it CANNOT have any donation buttons, advertising, marketplace/stores/shops, or commercial activity of any kind. It must also not contain links to other websites with commercial activity.
  • If we suspect that your website was created solely to obtain an NPL (e.g. small number of members or very little community activity) or we suspect you are simply offering free hosting to the public, your application will be denied. NPL's are intended for established organizations with a website that can demonstrate community activity and a need for a server with more than 32 slots.
  • You must provide an email address associated with your custom domain (e.g. 'yourname@mygroupsite.com'). Personal email addresses and free email services such as Gmail, Yahoo, Hotmail are not permitted.
  • You must provide a static and dedicated IP address on which you intend to run the TeamSpeak NPL server. If an NPL has already been issued on the IP address you specify, your application will be denied. You MUST host your server on a unique IP address.
If you do not meet these requirements, DO NOT PROCEED with this application.


Mistähän mä voin rekisteröidä itelleni ton heille käyvän sähköpostiosoitteen sitten toinen mikä ei tosiaan käynyt niin oli se että mun wclteam.tunk.org ei käynyt vaikka laitoin http:// eteen.

jekku

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2624
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #12 : 17.03.17 - klo:20.53 »
Aloita sillä että ostat oikean, oman domainin. (vai onko parempi sana 'vuokraat'?)
Ja siinä toimivan sähköpostiosoitteen.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #13 : 17.03.17 - klo:20.58 »
eikös dy.fi:ssä saa tehtyä oman sähköpostidomaininki? minusta saa.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #14 : 17.03.17 - klo:21.08 »
eikös dy.fi:ssä saa tehtyä oman sähköpostidomaininki? minusta saa.

Ongelma ei ole siinä etteikö sähköposti onnistu dy.fi-aladomainin kanssa (se onnistuu kyllä), vaan (luultavasti) siinä, että se on dy.fi:n (tai tässä tunk.org:n) aladomaini. Tarvitset siis sellaisen verkkotunnuksen (domainin), jossa on vain nuo kaksi osaa eli se valitsemasi osoite ja pääte (esimerkiksi example.com). Tämä tosin perustuu omaan tulkintaani noista ohjeista, enkä ole varma onko tästä kyse.

Lisäksi ehdot vaativat, että siellä on nettisivusto, joka edustaa ryhmääsi ja sen aktiivisuutta. Tuon http:n lisäys ei myöskään auta mitään, sillä se on protokolla eikä kuulu domainiin. Tuossa domainissasi ei ole www-palvelinta eikä siis nettisivustoa, joten tuo http-osoite ei toimi.
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #15 : 17.03.17 - klo:21.10 »
Joo eipä ole mulla nettisivustoa tähän asiaan liittyen täytynee etsiä muu ratkaisu tän rinnalle.

Tomin

  • Palvelimen ylläpitäjä
  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 11433
    • Profiili
    • Tomin kotisivut
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #16 : 17.03.17 - klo:22.05 »
Joo eipä ole mulla nettisivustoa tähän asiaan liittyen täytynee etsiä muu ratkaisu tän rinnalle.

Miten tärkeää on, että käytätte juuri TeamSpeakia? Voisiko ratkaisu olla käyttää Mumblea (palvelinohjelma on nimeltään Murmur)?
Automaattinen allekirjoitus:
Lisäisitkö [RATKAISTU] ketjun ensimmäisen viestin aiheeseen ongelman ratkettua, kiitos.

Madde1992

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 164
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #17 : 17.03.17 - klo:22.23 »
Eikä siinä viimeksikään mitään sellaisia tarvittu kun siihen 512 slottia saatiin ja tullaan saamaan nytki kun vaan tähän käyttikseen löytyy ohjeet.

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #18 : 17.03.17 - klo:23.04 »
Eikä siinä viimeksikään mitään sellaisia tarvittu kun siihen 512 slottia saatiin ja tullaan saamaan nytki kun vaan tähän käyttikseen löytyy ohjeet.

Vai niin. Ubuntu-versiota tuskin on kukaan hakkeroinut niin että lisenssitarkistus olisi poistettu binääristä.  :)

Maksullinen lisenssi on toki yksi vaihtoehto...

mrl586

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4638
    • Profiili
Vs: Teamspeak 3 serveriin 512 slottia
« Vastaus #19 : 18.03.17 - klo:00.24 »
TS2 tukee ilmaiseksi suurempaa slottimäärää kuin TS3.