Asensin Fedora 25 toiselle kovalevylle, joka on ulkoinen Seagaten usb levy. Jostain syystä olemassa olevassa Fedora 25 asennuksessa hajosi ensin Software ohjelma ja sitten wayland. Pääsen sisään, mutta en voi tehdä juuri mitään kun en pääse terminaaliin enkä file manageriin. Eli uusi asennus pitäis tehdä. Kun olin asentamassa uudelleen Fedoraa, tuli näytölle virheilmoitus usb 1-2: device desciptor read/64, error -110. Katsoin että se tarkoittaa liikaa virtaa usb liitännästä. Sammutin koneen mittasin Seagaten ulkoisen virtalähteen antaman virran, se oli tasan 12volttia eli ok. Laitoin usb liitännän eri liitäntään. Sammutin kaikki laitteet ja irroitin Seagate usb aseman tietokoneesta ja virtalähteestä. Käynnistin koneen uudelleen,sama virhe tuli taas, sekä asennus tarkisti DVD jolta olen asentamassa virheistä, oli OK. Asennus jatkui normaalisti loppuun. Käynnistin koneen uuteen Fedoraan, mutta siellä olikin sama viallinen Fedora, jonka olin jo aiemmin asentanut. Menin Windows 7 ja tarkistin onko Seagate usb asema, tilassa readout only. Ei ollut, vaan näytti muuten OK, mutta tilaa oli 0 Kt. Mitä tehdä kun formatointi ei enää onnistu, vaikka olen tehnyt sen ainakin kolme kertaa jo, eri vaihtoehdoin?
Olen käyttänyt linuxia 17 vuotta, tähän en ole ennen törmännyt. Onko Seagate usb asema tullut tiensä päähän vai mikä avuksi?