Kirjoittaja Aihe: Komentosarja ei vastaa kutsuihin?  (Luettu 2408 kertaa)

pikkalle

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 378
    • Profiili
Komentosarja ei vastaa kutsuihin?
« : 15.01.17 - klo:22.05 »
Windows-puhelimen vuoksi minulla käytössä yksi Microsoftin   xxxx@live.fi sähköpostilaatikko, joka on aiemmin toiminut ihan hyvin. Olen helposti päässyt lukemaan viestejä, eikä liitetiedostoina tulleiden kuvien kanssakaan ole ollut vaikeuksia. Nyt olen päivittänyt käyttöjärjestelmän uudempaan versioon, enkä enää pääse katsomaan sähköposteja tietokoneella. Win-puhelimella postilaatikko toimii edelleen normaalisti.

Kun kirjaudun tietokoneella sisisään, niin tulee ihan normaali teksti, että postilaatikkoa avataan, mutta sitten tulee aina seuraava virheilmoitus:

Koodia: [Valitse]
Varoitus:komentosarja ei vastaa kutsuihin

Tällä sivulla oleva komentosarja on varattuna tai ei enää vastaa kutsuihin. Voit pysäyttää komentosarjan suorittamisen, tutkia sitä debug-ohjelmalla tai odottaa sen suorituksen valmistumista.

Komentosarja: https://data16.adlooxtracking.…7%3A16&ao=&fake=001000&errors=:89


Jos lopetan komentosarjan väkisin, niin hyvin pian sama varoitus tulee uudelleen ruutuun. Vaikka joskus jonkun viestin saisinkin auki, niin kone herjaa silloinkin, ettei pysty avaamaan kuvatiedostoja. Olisin tietokoneella hieman siivonnut postilaatikkoa, mutta nyt homma ei enää onnistukaan.

Nyt kysyn viisailta UBUNTU-miehiltä, mikä on mennyt vikaan, kun postilaatikko ei enää toimi? Johtuuko vika siitä, että olen päivittänyt käyttöjärjestelmän uudempaan versioon vai onko Microsoft tehnyt joitakin strategisia muutoksia postilaatikkoonsa? On varmasti kuukausia aikaa, kun olen edellisen kerran postilaatikkoa tietokoneella katsellut.

Koneessani on Linux-Mint 18.1 käyttöjärjestelmä ja kone on 64-bittinen AMD 3000+.




nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Vs: Komentosarja ei vastaa kutsuihin?
« Vastaus #1 : 15.01.17 - klo:22.22 »
Selaimen välimuistin tyhjentäminen ja keksien poistaminen saattaisi auttaa. Jos ei auta, kokeile jollain toisella selaimella.

pikkalle

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 378
    • Profiili
Vs: Komentosarja ei vastaa kutsuihin?
« Vastaus #2 : 15.01.17 - klo:23.40 »
Selaimen välimuistin tyhjentäminen ja keksien poistaminen saattaisi auttaa. Jos ei auta, kokeile jollain toisella selaimella.

Homma tuli paremmaksi

Poistin ohjeesi mukaisesti levylle tallennetut väliaikaistieostot, ja sen jälkeen postilaatikko alkoi toimia paremmin. Samaa varoitusta tuli edelleen, mutta paljon harvemmin kuin aiemmin. Nyt liitteinä olleet kuvatiedostotkin avautuivat ihan normaalisti, joten oikealla tiellä ollaan. Kunhan varoitusilmoitukset tästä vielä harvenevat, niin hommahan alkaa olla ihan kunnossa.

Tuli vielä yksi lisäkysymys tästä jutusta. Voisiko häiriö johtua siitä, että selaimessa on joku asetus väärin? Minulla on selaimessa käytössä Flashblock-lisäosa. Voisiko tämä aiheuttaa postilaatikon virhetoiminnan?