Kirjoittaja Aihe: Miten saan poistettua spotify listin päätteestä?  (Luettu 3936 kertaa)

Odemonni

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Hei mulla olisi sellainen ongelma, kun koitin tuolta terminaalin kautta saada spotifyn toimimaan. Mutta en onnistunut siinä ja se koodaus on jäänyt jotenkin elämään tuonne ja en saa asennettua mitään ohjelmia tuolta. Elikkä mitenkäs saan sen poistettua tuolta, kun olen koittanut apt-get komennon kautta saada poistettua sitä pakettia mutta siinä onnistumatta.  Alkaa järki loppumaan tässä hommassa
« Viimeksi muokattu: 15.11.16 - klo:14.09 kirjoittanut Odemonni »

matsukan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2148
    • Profiili
Vs: Miten saan poistettua spotify listin päätteestä?
« Vastaus #1 : 15.11.16 - klo:14.29 »
Mitä komento

Koodia: [Valitse]
sudo apt policy <paketin_nimi>
Palauttaa ?

kokeile

Koodia: [Valitse]
sudo apt purge <paketin_nimi>
Tämä toimii tietenkin vain silloin kun paketti on asennettu apt pakettihallinnan kautta.
« Viimeksi muokattu: 15.11.16 - klo:14.55 kirjoittanut matsukan »
Pohjois-pohjanmaa
-- motto:  backupin tarve huomataan aina liian myöhään

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16242
    • Profiili
Vs: Miten saan poistettua spotify listin päätteestä?
« Vastaus #2 : 15.11.16 - klo:14.41 »
Elikkä mitenkäs saan sen poistettua tuolta, kun olen koittanut apt-get komennon kautta saada poistettua sitä pakettia mutta siinä onnistumatta.  Alkaa järki loppumaan tässä hommassa

Kopioi apt-getin virhelistaus päätteestä tänne. Eli maalaa teksti päätteessä ja paina Shift+Ctrl+C
Liitä selaimeen normaalisti Ctrl+V:llä.

Jakke77

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 3933
  • Oulu (Oinaansuo)
    • Profiili
Vs: Miten saan poistettua spotify listin päätteestä?
« Vastaus #3 : 15.11.16 - klo:16.08 »
Elikkä mitenkäs saan sen poistettua tuolta, kun olen koittanut apt-get komennon kautta saada poistettua sitä pakettia mutta siinä onnistumatta.  Alkaa järki loppumaan tässä hommassa

Kopioi apt-getin virhelistaus päätteestä tänne. Eli maalaa teksti päätteessä ja paina Shift+Ctrl+C
Liitä selaimeen normaalisti Ctrl+V:llä.

voit myös käyttää hiiren näppäimiä apuna ;)
U_G_H

Aspire E5-575G V1.27 CPU: Intel i3-6100U (4) @ 2.300GHz GPU: Intel® HD Graphics 520 GPU: NVIDIA GeForce 940MX Samsung SSD 970 EVO Plus 500GB

Vika/fiba

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 652
    • Profiili
Vs: Miten saan poistettua spotify listin päätteestä?
« Vastaus #4 : 17.11.16 - klo:20.18 »
Tässä vaiheessa keskustelua alkuperäisen kysyjän / säikeen aloittajan olisi syytä esittää lisäkysymyksiä ja antaa lisäinformaatiota ongelmasta.
Nyt muistuvat mieleeni omat alkuaikani Ubuntun parissa. Hommat meni solmuun, kyselin apuja tältä palstalta ja sain vastauksia, joita en ymmärtänyt enkä uskaltanut kokeilla omituisen näköisiä komentoja terminaalissa.
Esim. Jakke77:n vastaus (vaikka ihan oikea ja asiallinen) olisi minusta ollut ihan liian epäilyttävä.
Koodia: [Valitse]
sudo apt policy <paketin_nimi> Mikä <paketin_nimi> ? Ymmärtääkseni  se on luettava ja terminaaliin kirjoitettava tässä tapauksessa
Koodia: [Valitse]
sudo apt policy spotify Korjatkaa viisaammat, jos ei pidä paikkaansa.
Hei mulla olisi sellainen ongelma, kun koitin tuolta terminaalin kautta saada spotifyn toimimaan. Mutta en onnistunut siinä ja se koodaus on jäänyt jotenkin elämään tuonne ja en saa asennettua mitään ohjelmia tuolta. Elikkä mitenkäs saan sen poistettua tuolta, kun olen koittanut apt-get komennon kautta saada poistettua sitä pakettia mutta siinä onnistumatta.  Alkaa järki loppumaan tässä hommassa
Miten olet terminaalin kautta yrittänyt? Spotifyn voi poistaa terminaalissa Jaken ohjeella
Koodia: [Valitse]
sudo apt purge <paketin_nimi> ks.edellä
Lisätietoa apt-getin toiminnasta saa terminaalissa komennolla
Koodia: [Valitse]
man apt-gettai
Koodia: [Valitse]
apt-get help