Kirjoittaja Aihe: Huawei E5776 3G/4G WLAN USB-modeemi & buffalo airstation whr-g125 & ethernet  (Luettu 2435 kertaa)

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Hop!

Eli mulla on nettiyhteys ton Huawein kautta langattomasti, toimii hyvin ja ei siinä silleen onkelmaa. Mutta. Tarviisin mieluummin ethernetillä yhteyden koneeseen kun langaton häiritsee audiokäyttöä. Asiaan:
Onko mahdollista yhdistää toi Buffalo jotennii langattomasti Huaweihin ja sitä kautta ottaa ethernetillä yhteys koneeseen? Myös USB-yhteys Huaweistä koneeseen taitais olla mahdollinen mutta interwebin googlaus kertoilis ettei meinaa onnistua ubuntussa, ainakaan 16.04-versiolle ei löydy mitään avullista vinkkiä.
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

Kullervo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 875
    • Profiili
Myös USB-yhteys Huaweistä koneeseen taitais olla mahdollinen mutta interwebin googlaus kertoilis ettei meinaa onnistua ubuntussa, ainakaan 16.04-versiolle ei löydy mitään avullista vinkkiä.

Niin minullaki 16.04. Usb yhteys kyllä toisinaan temppuilee, (minulla Huawei E5577s malli) mutta kun nykii irti/laittaa takaisin usbia muutaman kerran niin yhdistyy.
E5577s mallissa on wifi-laajentaja jolla voisi hyödyntää kodin langatonta, minulla vain on niin hidas taloyhtiön maksuton netti.