Kirjoittaja Aihe: Tomboy ubuntussa, tomdroid androidissa (puhelimessa) = synkkaus [RATKAISTU]  (Luettu 2196 kertaa)

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Hep!

Oon niin kasvanu tohon Tomboyn käyttämiseen ettei oikein muita muistiinpanovermeitä tuu koneilla käytettyä. Mutta mutta, nyt rupee olemaan niin paljon kaikenlaista asiaa pöytäkoneen+läppärin+puhelimen varressa että pitäis saada ne synkattua. Eli mitä keinoja löytyy, oon hiukka googlaillu mutta vaan vanhoja linkkejä/sivustoja asiasta.

Eli, onko esim Google Driven tai Dropboxin kautta helppo saada systeemi&synkkaus toimimaan? Tai jos menee aivan älyvaikeaksi niin mitä muita mahiksia on? Pöytäkoneessa+läppärissä ubuntu 16.04 ja kännykkä on Samsung S6.
« Viimeksi muokattu: 03.09.16 - klo:13.55 kirjoittanut uhappo »
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

raimo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 4155
  • openSUSE Tumbleweed
    • Profiili
Minä käytän Google Keep:iä, toimii selaimella ja ainakin Androidissa ja jos Google Chrome on asennettuna saa sen "apsin" toimimaan Linuxin työpöydällä omassa ikkunassaan (Chromen Apps -valinta -> Keep).
https://keep.google.com/
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki.
Aaro Hellaakoski

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Oon nyt iltapäivästä lähtien vatkaillu ton Google Keepin kanssa. On hyvä. Pitää vaan exportata kaikki matskut pihalle Tomboysta ja tuoda Keeppiin niin eiköhän se homma oo nätisti paketissa, ihan huippua kun noin vaivattomasti synkkailee puhelimen ja läppärin/pöytäkoneen välillä. Ja on monipuolinen/kattava muistiinpanojen suhteen, voi liittää kuvia jne. Very gut!  :D
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Google Keep on ollut nyt aktiivikäytössä joka päivä. On todella hyvä!
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb

uhappo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1029
  • Sissos
    • Profiili
    • Urkin sivut
Hmmm... Mulla on nyt puhelimessa (Samsung Galaxy S6) ja kahdessa koneessa tää Keep ja sitä myötä synkkailu, pöytäkone ja läppäri ja kummassakin 16.04. Ihan kuin ois havaittavissa että ei ihan synkkaudu matskut niinkuin pitää, onko muilla havaittavissa moista käytöstä?
HP i7-pohjainen desktop ja itsekasattu i7-pohjainen desktop, uusin ubuntu 64bit
Ubuntu since 2008 Feb