Kirjoittaja Aihe: Ohjelmointi : APPGAMEKIT.  (Luettu 2590 kertaa)

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Ohjelmointi : APPGAMEKIT.
« : 10.04.16 - klo:19.16 »
Ohjelmointia,

Hei, nyt on tämä nyky teknologia jo niin pitkälle vietyä, että, ihan pien yrityksiltäkin tulee ohjelmointi alustoja joita voi käyttää omissa projekteissa, ja nämä alustat tukevat puhelimia, tabletteja, sekä win lin mac..

Minulla on STEAM ohjelma käytössäni, ja sieltä voi ostaa Linuxille kaikkea piirto ohjelmaa ja vektorin vääntö ohjelmaa, ja sitten olen löytänyt sieltä tämän AppGameKit developement ympäristön.

App Game Kit 2 is an easy & instant game development engine,
ideal for Hobbyist and Indie developers.
Choose to code in AGK BASIC or use our libraries in C++ & XCode.
Write your code once and deploy easily to multiple mobile & desktop platforms.

Mitään kokemuksia kenelläkään tästä ohjelmointi ympäristöstä.

Siellä on iso tarjous 120€ ja se sisältää kaikkea extra pack juttua mukaan.

Minä varmaankin ostan tämän, ainakin testeihin.

:)

Kenelläkään kokemuksia, taikka tiedättekö te vastaavia, unityn tiedän toki minäkin vielä.

Tarviikohan noita digitaalisesti allekirjoittaa, noita basic ohjelmia, mitä tuolla voi kirjoittaa ?

Entä onko liian buginen käyttöön, kun katsoin korjattuja bugi listoja, niin sieltä löytyi korjattua bugia jopa tavalliseen tiedoston lukuun ja perus 3d grafiikkaan, mitähän bugia on vielä korjaamatta.

--
« Viimeksi muokattu: 10.04.16 - klo:19.22 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16429
    • Profiili
Vs: Ohjelmointi : APPGAMEKIT.
« Vastaus #1 : 11.04.16 - klo:02.17 »
App Game Kit 2 is an easy & instant game development engine,
ideal for Hobbyist and Indie developers.
Choose to code in AGK BASIC or use our libraries in C++ & XCode.
Write your code once and deploy easily to multiple mobile & desktop platforms.

Mitään kokemuksia kenelläkään tästä ohjelmointi ympäristöstä.

Ei ole kokemusta, mutta ei erityisesti vakuuta, kun kovemman luokan avoimia vaihtoehtoja on saatavilla. Galleriassakin melkoista höttöä.


taikka tiedättekö te vastaavia, unityn tiedän toki minäkin vielä.

Unreal Engine 4. Vaatinee tosin hieman perehtymistä C++:aan, vaikka suurimman osan pelilogiikasta voi kirjoittaa yksinkertaisemmalla skriptikielellä.

libgdx vaikuttaa myös jossain määrin asialliselta, ja on Java-pohjainen.
« Viimeksi muokattu: 11.04.16 - klo:02.21 kirjoittanut nm »

HannuTapio

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 1264
  • OpenJDK + JavaScript testailuu ja säätelyy.
    • Profiili
    • Hannun netti internet sotaisa aihe lautapelejä.
Vs: Ohjelmointi : APPGAMEKIT.
« Vastaus #2 : 11.04.16 - klo:07.49 »
Libgdx,

Tuo Libgdx vaikuttaa hyvältä, se on kuten kerroit Java pohjainen, ja tukee useaa alustaa.

Minä katson tuon AppGameKit ja tuon Libgdx, niin, viimeistään AOv5.00+ kohdalla, ellen jo sitten ennemminkin.

:)

Lisäys.
Voisin oikeastaan vielä kysyä, että tietääkö kukaan, minkälainen käynnistys noissa molemmissa on, minulla tässä OpenJDK kanssa, tulee tosi ruma varoitus ikkuna, onko nuo kaksi ilman varoitus ikkunaa ?

--
« Viimeksi muokattu: 11.04.16 - klo:08.54 kirjoittanut HannuTapio »
Suomalainen Linux netti lautapelejä indie .. ( Gimp, Inkscape, Netbeans, Audacity ) ..
Blogi - [ https://lautapelimestari.com ]
Pelisivut - [ https://lautapelisivusto.com | https://hannunsankarit.com | https://lautapelikenraalit.com ]
--