Kirjoittaja Aihe: Miten saa Firefoxista killattua yhden sivun?  (Luettu 1662 kertaa)

malmilandia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 380
  • Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska
    • Profiili
    • Malmilandia
Miten saa Firefoxista killattua yhden sivun?
« : 17.02.16 - klo:10.59 »
Olen kokeillut mikä lisäosa on se, joka aiheuttaa minulla tuon, että muutamat sivut ei aukea? Ja vaikuttaa siltä, että kyseessä olisi Voikko? En tiedä ihan varmasti sitä, mutta siltä tuntuu?

Nyt sitten piti ottaa Voikko pois,  mutta kun olin kokeillut Karjalainen lehdellä, niin sepä hyytyi, ja vaikka koneen käynnistää uudelleen, niin se tulee firfoksia aukaistaessa päälimmäiseksi ja hyydyttää sen?

Joten pitääkö Firefox poistaa kokonaan, ja jos joutuu, niin millä komennolla, ettei jää mitään ongelmaa sen jälkeen koneeseen? Ennen kuin sen uudelleen asentaa, ja muistaakseni sen versio oli 44.0.2

jarmala

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 775
    • Profiili
Vs: Miten saa Firefoxista killattua yhden sivun?
« Vastaus #1 : 17.02.16 - klo:12.16 »
Joten pitääkö Firefox poistaa kokonaan,

Ei. Firefox yrittää vain kaatumisensa jälkeen avuliaasti avata ennen kaatumista avoinna olleet sivut. Eikös se kysy, avataanko avoinna olleet sivut? Älä anna sen avata niitä. Tai jos sivuja on vain vähän, niin silloin se taitaa joka tapauksessa yrittää avata ne (sen). Mutta tätä se yrittää kai vain yhden tai kaksi kertaa.

Jollei muu auta, niin puukota tiedostosta ~/.mozilla/firefox/profiles.ini:

Koodia: [Valitse]
[General]
StartWithLastProfile=1

[Profile0]
Name=default
IsRelative=1
Path=44nao0jj.default

tuo rivi StartWithLastProfile=1

ykkösestä nollaksi. Saattaisi auttaa. Ehkä.
Ubuntu 18.04 LTS, Gnome Flashback Metacity, Xeon E3-1245 V2, 8 GB
Ubuntu 22.04 LTS, KDE Plasma, Celeron N5105, 8 GB