Kirjoittaja Aihe: mitin viat nähnyt. ubuntun 10.04lts tyä pöytä version ns kiinteä versio  (Luettu 4284 kertaa)

mintillä ajelaan

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 2
    • Profiili
 :D olisi parhain siis se vanha turvallinen tyä pöytä valikot kuin aina olleet. noi uuret testasin. saako ns lukittua versioo perus ubuntua sen 5.10  ja 10.04lts jossa kuvakkeet valikot ei muutu. se uusin firefox on sekanen toi 43 ja kaikki uudemmat tyä pöyrät . saako tätä versioo lukituksin kanta äidiksi meille jotka tarvii vain perus 386 versioo. kuhan netti tv vapaa net raddiot ja tv pelaa. perus ohjelmistot pelaa ei peliä.joka toimis 500mhz ja isommissa iliman tyä pöyrän kikkailuja. sellane kaikkien äiti versio. se mikä ubuntu oli nuorena. meille jotka aloitti 5.10 versiolla se ainoo kesto versio. miksi kunnon perus ubuntua muuttaa mintin jakelut ei toimi kun se loppuu minä en tätä tuttua  versioo muuta suset red hatit feororat oon beossin nähänyt . tämä aina jää käyttöön saahan ohjelmia viäläkin vaikkei päivitetä siihen olenkin tyytyväinen. kiitän jotka tämän  version teki vaan toivon että saan tämän pitää noilla kymmenellä pcllä eri iän . .joo päivitys loppu en ota uusia vaan tämän pidän heiipa tuun viälä vastaan ;D

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
GNOME Classic on yksi vaihtoehtoinen työpöytä nykyisiin jakeluversioihin: http://www.howtogeek.com/189912/how-to-install-the-gnome-classic-desktop-in-ubuntu-14.04/
Tosin siinä Nautilus-tiedostoselain toimii hieman bugisesti (ohjelmavalikkkoon ei pääse, jolloin mm. asetusten muuttaminen on hankalaa). Itse päädyin korvaamaan sen Nemolla eräässä Classic-asennuksessa.

Sitten on MATE Desktop Environment, joka on vanhan GNOME 2 -työpöydän reinkarnaatio. Oletkos sitä kokeillut Ubuntu MATE:n muodossa?


10.04 on jo kyseenalainen tietoturvan kannalta, etenkin jos ja kun käytät vanhaa selainversiota. Netti-tv-sivustotkaan tuskin toimivat enää kovin pitkään. Myös käyttämäsi Flash Player on vanha ja täynnä reikiä.