Kirjoittaja Aihe: Google Earth ei käynnisty - Ubuntu 15.10 Unitylla  (Luettu 1882 kertaa)

avanti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Otsikko kertoo asian. Asensin 64 bittisen deb-paketin Google Earthista, ja se käynnistyikin ensimmäisellä kerralla päätteeltä ja toimi hyvin, mutta ei enää sen jälkeen. Muistaakseni ainakin Ubu 10.03 ajalla tämä käynnistyi ihan hyvin, joten tällä käynnistymättömyydellä lienee jotain tekemistä Unityn kanssa? Jotain loopbackista ainakin herjasi päätteellä, rivi varoituksia ja puuttuvista URL-osoitteista.

Oliskohan näistä käynnistysyrityksistä jäänyt tietoa johonkin tiedostoon?

ML
Matti Lamminen itäiseltä Vantaalta.
Intel NUC i5 prosessorilla.
Ubuntu 22.04.1 LTS

avanti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
No voi hyvänen aika. Kun suljin selaimeni, Google Earth käynnistyi päätteeltä. Yleensä minulla on aina Firefox ja Chromium toiminnassa, paitsi ohjelmien asennuksissa ei mitään ylimääräisiä ohjelmia. Enpä silti ole tällaiseen törmännyt minkään muun ohjelman kanssa - en osannut ajatellakaan.

ML
Matti Lamminen itäiseltä Vantaalta.
Intel NUC i5 prosessorilla.
Ubuntu 22.04.1 LTS

malmilandia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 380
  • Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska
    • Profiili
    • Malmilandia
Vs: Google Earth ei käynnisty - Ubuntu 15.10 Unitylla
« Vastaus #2 : 30.12.15 - klo:11.35 »
Minun ei anna ladata ollenkaan

avanti

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 455
    • Profiili
Vs: Google Earth ei käynnisty - Ubuntu 15.10 Unitylla
« Vastaus #3 : 30.12.15 - klo:23.33 »
Minun ei anna ladata ollenkaan

Eikä se sitten alkanut enää käynnistymäänkään uudestaan. Käynnissä ollessaan kun näppäsin ilmakuvasta joitain paikallisia kuvia tai jotain esittelyä, tuli vain tyhjä ruutu ilmakuvan päälle. Tuo deb-paketti ei siis asentanut mitään kunnolla toimivaa ohjelmaa! Pitäisikö jo valittaa jonnekin?

ML
Matti Lamminen itäiseltä Vantaalta.
Intel NUC i5 prosessorilla.
Ubuntu 22.04.1 LTS