Kirjoittaja Aihe: (Ratkaistu minun osalta)Wine vaatii asennusta, vaikka se on jo asennettu?  (Luettu 6731 kertaa)

malmilandia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 380
  • Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska
    • Profiili
    • Malmilandia
Olin tyhmyyttäni klikannut tuon asennettavaksi ja nyt se kiusaa, sillä, että vaikka asentaa mukamas sen uudestaan, niin hetken päästä se ilmoittaa, että latauksessa tapahtui virhe? Ja kun poistaa sen, niin se lataa tuon komentokehotteeseen ja kun asentaa sen, niin tulee ilmoitus ja yrittää ladata komentokehotteessa, johon ei tule muuta kuin musta ikkuna?

Koodia: [Valitse]
wine-browser-installer: downloading http://download.mozilla.org/?product=firefox-22.0&os=win&lang=en-US
Nouda:1 http://download.mozilla.org/?product=firefox-22.0&os=win&lang=en-US [21,8 MB]
Noudettiin 21,8 Mt ajassa 0s (22,6 Mt/s)                                                                         

Silverlight is provided by Microsoft in unmodified form only, you may not redistribute the software.

Everything downloaded and installed.
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/lib/update-notifier/package-data-downloader", line 260, in process_download_requests
    os.remove(f)
FileNotFoundError: [Errno 2] No such file or directory: '/var/lib/update-notifier/package-data-downloads/partial/?product=firefox-22.0&os=win&lang=en-US'

nm

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 16232
    • Profiili
Sama ongelma ratkaistiin joulukuussa täällä: http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=49872.0

Storck

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 90
    • Profiili
Yhdistetty
Kiitos ja anteeksi

malmilandia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 380
  • Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska
    • Profiili
    • Malmilandia
Ja joulukuinen neuvo taisi auttaa nytkin, koska ei tule enää vaatimuksia päivittää tuota?

JaniAlander

  • Käyttäjä / moderaattori+
  • Viestejä: 3319
    • Profiili
Hyvä kun toimi :) Itse ei osannut auttaa :(
Core i5-9400F 2.9ghz 32GB Ram, Nvidia RTX2060 Kubuntu 22.04-64bit, Windows 10 Pro 64-bit Samsung Series 5, AMD A-6 2.1 GHz 4 Gt Ram, Ubuntu 18.04 64-bit.
Lenovo T60 Core2Duo 2GB Ram Ati Mobility Radeon 128 MB Ubuntu Mate 16.04-64bit
Commodore Amiga 500 1MB Ram.

malmilandia

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 380
  • Jollet tiedä, ymmärrä tai osaa ole edes hauska
    • Profiili
    • Malmilandia
Yhdistetty

Nyt ei tarvitse anteeksi pyydellä, kuin minun. Linkkaus osui oikeaan ja sain avun. Syy tällaisiin toistuviin kömmähdyksiin löytyy tuolta pahasti lahonneelta pururadalta korvien välissä. Aika paljon joudutte kärsimään siitä, ettei neuvot tahdo mennä perille tuon muisti vian takia. Se on jopa niin paha välillä, että voin esm unohtaa jonkun sanan totaalisesti moneksi tunniksi, kuten eilen mietin pitkään, enkä muistanut, vaan jouduin käyttämään kiertotietä, että löysin sanan Pipelight? Monet muutkin sanat on sellaisia, että niiden oppiminen ja muistaminen on todella kovilla, nytkin kesti tovin, että muistin nimen Samba, joten ymmärrätte varmaan, että muistikatkoja tulee jatkuvasti.

Pyydän näin anteeksi aiheuttamiani vaivoja ja joskus myös hermostumisiani.