Ubuntu 24.04.1 LTS | Lataa ja asenna | Tutustu yhteisöön | Blogi | Yritysten tarjoamat palvelutUusimmat julkaisut: 24.04.1 LTS (suositeltu, 29.8.2024) ja 24.10 - Ubuntun 20-vuotisjulkaisu! (10.10.2024).
Jaa että blu-rayt toimii!? Mulla ei toista blu-rayt, jos sais neuvon, niin hyvä.Taitaa vaatia jotain komentoja terminaaliin, mutta millä käskyllä?
Nyt mulla on toinen blu-ray, se ei toimi, herjaa: No valid processing key found in AACS config file.
VLC, MPlayer meni jumiin.
Blurayt toistan ihan Sonyn soittimella.
Miten Openelec? Eikös se toista melko helposti ja voi asentaa vaikka tikulle.
Ehkä jos asentaa siihen MakeMKV-liitännäisen. Itse asentaisin MakeMKV:n Ubuntuun, jos Ubuntu on jo käytössä.
MakeMKV tunnisti ja kopioi molemmat levyt (HD DVDn ja Blu-Rayn), mutta erittäin hidasta on. VLC alkoi pyörittää HD DVDtä, mutta tekstitys hukassa vaikka täppä on suomi tekstin kohdalla. Kokeilin muitakin tekstejä, sama juttu.
Lainaus käyttäjältä: petet - 19.02.16 - klo:20.49MakeMKV tunnisti ja kopioi molemmat levyt (HD DVDn ja Blu-Rayn), mutta erittäin hidasta on. VLC alkoi pyörittää HD DVDtä, mutta tekstitys hukassa vaikka täppä on suomi tekstin kohdalla. Kokeilin muitakin tekstejä, sama juttu.Ilmeisesti MakeMKV bugittaa HD-DVD:n tekstitysten kanssa, eikä sille varmaankaan ole tehtävissä mitään (kehittäjiä tuskin enää kiinnostaa kyseinen formaatti): http://www.makemkv.com/forum2/viewtopic.php?f=1&t=1905Nopeus riippuu pitkälti asemasta ja levyn kunnosta. Joissain asemissa on RipLock-ominaisuus, joka hidastaa videosisällön kopioinnin 1x - 2x -nopeuteen, eli tunnin video kopioituu reilussa puolessa tunnissa. Minulla on ASUS BW-16D1HT, jossa ei ole tuollaisia rajoitteita, ja hyväkuntoiselta Blu-ray-levyltä parin tunnin elokuva (30 - 40 Gt) kopioituu parhaimmillaan 20 minuutissa. Jos levyssä on naarmuja, operaatio hidastuu huomattavasti tai voi estyä kokonaan, koska MakeMKV pyrkii tekemään virheettömän 1:1-kopion ja jää yrittämään virheellistä kohtaa uudelleen loputtomasti.
Lainaus käyttäjältä: Postimies - 16.02.16 - klo:21.21Blurayt toistan ihan Sonyn soittimella. Jos toi on ainoa ratkaisu niin taidan unohtaa molemmat formaatit.