Kirjoittaja Aihe: Epson XP-215 monitoimilaite asennus [ratkaistu]  (Luettu 4523 kertaa)

saanakoo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Olen lataillut yhtä jos toista netistä ja kokeillut vähän sitä sun tätä, mutta olen ihan pihalla miten saisin lataukset saatettua ns. loppuun. Tulostimen asensin järjestelmäasetusten kautta, mutta ei jotenkin ota mitään yhteyttä laitteeseen. Step by step, mitä teen? Olen ladannu jotain openprintingin kautta ja jotain epsonin sivulta, mutta en vain osaa. Yritin lueskella noita muita, mutta en vaan älynny..
« Viimeksi muokattu: 10.04.15 - klo:13.40 kirjoittanut saanakoo »

hegulix

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Epson XP-215 monitoimilaite asennus
« Vastaus #1 : 11.03.15 - klo:09.58 »
Itsellä XP312. Ei tarvihe latailla omin toimin mitään ylimääräistä. Ihan vaan tulostimien hallinnasta asentaa ne ajurit mitkä automaattisesti tulee. Asennus näytti keskeytyvän, mutta kun monta kertaa kävin rulijanssin läpi, laite rupesi kuitenkin toimimaan ihan täysin. Millään piuhalla ei ole kiinni vaan langattomasti toimii niin tulostus kuin skannauskin. Ubu 14.04, sama Win 7, 8.1 ja 10 TP:ssäkin.
Muok. Niin siis Epsonin pitää tietysti olla päällä ja verkon toiminnassa asennuksen aikana.
« Viimeksi muokattu: 11.03.15 - klo:10.00 kirjoittanut hegulix »

jaldemar

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 288
    • Profiili
Vs: Epson XP-215 monitoimilaite asennus
« Vastaus #2 : 13.03.15 - klo:16.52 »
Olisikohan tuosta ohjeesta apua?

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=48575.0

Käytät vain XP-215 ajureita jotka löytyvät epsonin sivuilta joka ohjeessa mainitaan. Epsonin sivujen mukaan laitteellesi löytyy omat ajurit.

saanakoo

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Epson XP-215 monitoimilaite asennus
« Vastaus #3 : 10.04.15 - klo:13.40 »
Joo, tuo tulostin ei jostain syystä löydä verkkoa. Eli siinä vika. Noilla jälkimmäisillä ohjeilla sain asennettua langan päähän. Kiitos!