Kirjoittaja Aihe: Onko Zorin käyttäjiä muita  (Luettu 3209 kertaa)


kestosippi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Onko Zorin käyttäjiä muita
« Vastaus #1 : 04.10.14 - klo:13.59 »
Itselläni on nyt versio 9.1 ja se on toiminut moitteetta viikon ajan.

Yksi kokeilu kyllä aiheutti uudelleenasennuksen. Kokeilin sitä "Look Changer"-ohjelmaa, jolla voi vaihtaa työpöydän näköä lennossa ihan toiseen moodiin, esimerkiksi XP:n näköiseksi. Ohjelma toimii hienosti, mutta Zorin-oletustyöpöytää en saanut mitenkään takaisin. Pystyin vain vaihtelemaan XP-, Win2000-,  WIN7- ja Gnome2-työpöytien välillä. Kuitenkin Zorin-työpöytä on erittäin nätti ja käyttökelpoinen. Eli jos Zorin-oletusnäkymä miellyttää, älä kokeile huviksesi niitä muita.

Leko

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 329
    • Profiili
    • taistop.kapsi.fi
Vs: Onko Zorin käyttäjiä muita
« Vastaus #2 : 12.11.14 - klo:09.18 »
Parissa koneessa on mulla Zorin ja yhdelle tuttavalle olen asentanut. Gnomella niitä ajelen.

Mitään erityistä ei ole tullut ilmi.

kestosippi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Onko Zorin käyttäjiä muita
« Vastaus #3 : 06.12.14 - klo:11.12 »
Joku varmasti osaa kertoa miten saisin pakotetuksi joka käynnistykseen näppäimistöasetuksen uudelleenmäärityksen automaattisesti.
-Jostakin ihmeen syystä mun Zorin ottaa US-näppäimistön aina väkisten käyttöön. Joudun aina valitsemaan uudelleen Fi-näppäimet käyttöön.

kestosippi

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 185
    • Profiili
Vs: Onko Zorin käyttäjiä muita
« Vastaus #4 : 07.12.14 - klo:13.55 »
Joku varmasti osaa kertoa miten saisin pakotetuksi joka käynnistykseen näppäimistöasetuksen uudelleenmäärityksen automaattisesti.
-Jostakin ihmeen syystä mun Zorin ottaa US-näppäimistön aina väkisten käyttöön. Joudun aina valitsemaan uudelleen Fi-näppäimet käyttöön.

Löytyikin korjaus tähän asiaan. Järjestelmäasetusten Kieli-asetuksista "Näppäimistön syöttötapa" iBus-moodilta "ei mitään"-moodiin korjasi tämän vian.