Kirjoittaja Aihe: Päivitykset  (Luettu 1834 kertaa)

JoHa

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 294
    • Profiili
Päivitykset
« : 20.08.06 - klo:13.00 »
Terve. Saako nuo viimeiset päivitykset tai kaikkikin, mitä päivitysohjelma aina ehdottaa päivitettäväksi, jotenkin näkymään jollaintapaa.Jos tähän on vastaus jo tällä saitilla niin en ilm. osaa hakea sitä oikealla hakusanalla. Mielestäni viimeisen päivityksen jälkeen kohtasin jo toisaalla mainitsemani Evolution kalenteri ongelman ja samalla olen huomannut että Firefoxin ääkköset taas tuottavat ongelmia. Tosin ei kaikilla sivuilla. Mm. suomi24 aloitus-sivulla kohtaan tämän ääkkösongelman.
# 21712

janne

  • Käyttäjä
  • Viestejä: 5150
    • Profiili
Re: Päivitykset
« Vastaus #1 : 20.08.06 - klo:13.07 »
Terve. Saako nuo viimeiset päivitykset tai kaikkikin, mitä päivitysohjelma aina ehdottaa päivitettäväksi, jotenkin näkymään jollaintapaa.

jos nyt ymmärsin oikein, niin ei oikein.

Mielestäni viimeisen päivityksen jälkeen kohtasin jo toisaalla mainitsemani Evolution kalenteri ongelman ja samalla olen huomannut että Firefoxin ääkköset taas tuottavat ongelmia. Tosin ei kaikilla sivuilla. Mm. suomi24 aloitus-sivulla kohtaan tämän ääkkösongelman.

suomi24-sivuston ääkkösongelma voi hyvinkin johtua siitä, että kyseinen palvelin on huonosti konffattu ja sivut ovat huonosti tehdyt. palvelin ei kerro mitä koodausta sen tarjoamat dokumentit käyttävät eikä sitä ole jostain syystä nähty tarpeelliseksi kertoa itse sivullakaan. tällöin käytetään firefoxiin asetettua oletuskoodausta joka saattaa olla sinulla joku muu kuin mitä suomi24 käyttää.

tuollaisen asian ei tosin pitäisi muuttua päivityksen yhteydessä, sillä kaikki konfiguraatiotiedostot ovat sinun omassa kotihakemistossasi ja päivityksellä ei ole mitään asiaa sinne.
Janne